Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem na drugim roku informatyki na polibudzie i po prostu nie mam już siły do tych studiów. Lubię programowanie i rzeczy związane z linuxem ale tego na studiach mam na prawdę mało i jeśli już to programowanie dotyczy bardzo przestarzałych języków i bibliotek a linux występuje epizodycznie jako ciekawostka.
Natomiast na studiach nie brakuje mi na pewno przedmiotów matematycznych i okołoelektronicznych które ledwo zdaję lub nie zadając sobie przy tym masę cierpenia.
Nie wiem czy chcę dalej w to brnąć bo niesamowicie męczę się na tych studiach i widzę też że ta branża przestaje być taka kolorowa i lukratywna, szczególnie dla ludzi dopiero w nią wchodzących. Z drugiej strony niekoniecznie mam jakiś lepszy pomysł na siebie i trochę boję się że jak rzucę studia to utknę w jakichś nisko płatnych pracach fizycznych.

Potrzebowałem sobie to trochę zrzucić z serca i chętnie bym poczytał co o tym myślicie, pozdro 600.

#studia #studbaza #informatyka #programowanie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63a0cb33ba11279a731b0a25
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: jonik
Przekaż darowiznę
  • 12
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@AnonimoweMirkoWyznania: ciśnij ziomek, jak jest bardzo źle to zawsze możesz pomyśleć o przeniesieniu się na inną uczelnię, albo zacisnąć zęby i jakoś przez to przejść. Może na kolejnym roku będą fajniejsze przedmioty. Da się pracować w IT bez papieru, ale na pewno jest dużo trudniej złapać ciekawą ofertę. Chociaż nie mam studiów, to z perspektywy czasu ja bym cisnął, szczególnie na tym etapie.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Jak chcesz papierek to idź na wyższą szkołę #!$%@? na czesnym i po 3,5 roku przyślą ci pocztą papierek że oto masz te wyższe.