Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Hej, pierwszy raz od długiego czasu kompletnie nie wiem co robić.
Mam 24 lata, mieszkam w dużym mieście. Miałam ciężkie dzieciństwo, które zostawiło traume na mojej psychice. Znęcano się nade mną fizycznie psychicznie i molestowano i gwałcono. Potem już będąc starsza zostałam jeszcze zgwałcona przez 3 osoby.
Nie umiem budować związków ani przyjaźni.
Pracuję i studiuję, staram się robić najwięcej jak mogę. Mimo wszystko nie do końca widzę sens w życiu. Jest to dla mnie taka gonitwa za niczym, dziwna wegetacja. Wiem, że teoretycznie ten cel powinnam sobie nadać sama, ale to wszystko jest takie puste. Nawet jak odnoszę sukcesy naukowe to kto to zapamięta?
Tak czy siak, dużo rozmyślam o śmierci. No i tnę się. Nie żeby się zabić tylko by doświadczyć pewnego haju, który pojawia się w pewnym momencie. Lubię też ból. Wcześniej cięłam się po rękach, ale nie jest to dobre miejsce szczególnie w lato, więc teraz wybieram uda. Nienawidzę blizn i przez to moje ciało dużo mniej mi się podoba, ale nie mogę przestać.
Parę razy podczas cięcia zapomniałam się i byłam blisko śmierci. Boję się że kiedyś "przez przypadek" tak się zabiję.
Chodziłam do psychiatry i dostawałam różne leki, ale żaden nie działał. Brałam je przez więcej niż rok a nadal się cielam i chciałam zabic. Dostalam ssri, xanax, benzo, probowalam kazdej grupy lekow. Kiedyś wzięłam podwójną dawkę leków nasennych i myślałam że umrę, ale nic takiego się nie stało. Po tym zrezygnowałam z brania leków bo miałam wrażenie że dają więcej szkód niż pożytku. Po prostu cały czas spałam a depresja jak była tak została.
Chodziłam do psychologa, psychotraumatologa- niestety teraz nie mam już pieniędzy na chodzenie prywatnie, te wizyty pomagały, ale wiem ze moja terapia bedzie musiała byc dlugotrwala. W marcu zapisałam się do psychologa na NFZ, wizytę miałam wczoraj.