Wpis z mikrobloga

Mirki, pamiętacie taką stronę? To było jedno z moich najważniejszych miejsc w internecie w okolicach 2002-2004 roku. Miałem wtedy 14-16 lat. W szkole tego nie uczyli. Czytaliśmy to z dwójką rówieśników regularnie i próbowaliśmy coś zrozumieć Co to jest ten Linux, co to kernel, czym się różni 2.4 od 2.6 :). Nie wiem jak my sami ogarnęliśmy programowanie, systemy operacyjne, sieci itd. bez żadnej pomocy rodziców, nauczycieli, czy kogokolwiek starszego. Kupowało się książki i czytało. Próbowało się pisać. I się pisało. Pierwszy kurs Pascala z CD-Actiona. Pierwsze programiki, pierwsza gra. Później Symfonia C++. Algorytmika - wtedy stwierdziłem, że nie mam szans w tej branży. Olimpiada Informatyczna nie była absolutnie w moim zasięgu. A jednak jakoś tak wyszło, że 20 lat później jestem w tej branży IT. Jestem tym nadludzkim programistą. I nie czuję się już taki nadludzki, czuję się jak robol z łopatą, tylko z klawiaturą. Marzenia prysły wraz z zawodem.

#gownowpis #zalesie #gimbynieznajo (w sumie byłem wczesną gimbą), #internet #hacking #hackingnews #programowanie #linux
bylem_bordo - Mirki, pamiętacie taką stronę? To było jedno z moich najważniejszych mi...

źródło: comment_1654633843vl28IVaGrl8lFLLzfFtLB7.jpg

Pobierz
  • 27
@Dethspike: Jeśli to do mnie, projekty się zmieniają co jakiś czas, nie będę wnikał w szczegóły, ale webdeveloperka w fajnym języku. software housy, body leasing, po drodze jakieś firmy produktowe. Nic własnego niestety. 10 lat doświadczenia zawodowego, kolejne 10 hobbystycznego. Wystarczy, żeby się wypalić.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4