Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki, mam pytanie. Chciałbym napisać apkę do gry w pokera, tak żeby był serwer odpowiadający za lobby, losowanie kart, liczenie żetonów itp. i klient dla gracza. Jak się za to zabrać? Websockety, czy może jakieś narzędzie od Unity będzie lepsze?

#unity #unity3d #gamedev #csharp
  • 26
@Virsky: miej na uwagę że poker to gra hazardowa. Jeżeli chciałbyś żeby była na pieniądze to wiąże się to z wieloma kwestiami prawnymi... nie jestem pewny ale chyba Unity miało coś w regulaminie że nie możesz tworzyć gier hazardowych na hajs na Unity bez ich zgody...
Większość hostingów nie pozwoli Ci ot tak hostować gry hazardowej na pieniądze.

Jeśli chcesz to zrobić tak tylko żeby z kumplami zagrać albo jako nauka
@buhubuhu: luzik arbuzik, to bardziej do nauki jest. Ewentualnie będę grał z kolegami, ale to już pieniążki będą przekazywane w gotówce (najczęściej do mnie, dzięki ukrytemu panelowi admina pozwalającemu widzieć wszystkie karty) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Virsky: no to Photon PUN2 jest ideolo do takich zabaw. Natomaist jak myślisz poważnie o nauce "online'u" to zacznij od mirrora bo mirror z racji że jest host/client to troche wymusza ogarnięcie konceptu autorytatywnego dedykowanego serwera...

powodzenia w przygodzie z online dev'ką... przyda Ci się ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@WielkiElektronig: weksockety utrzymują otwarte połączenie i umożliwiają wysyłanie zapytań z serwera do klienta, właśnie po to żeby klient nie musiał sam wysyłać requestów.
Co z tego że turowa, skoro więcej danych pójdzie z serwera do klienta a nie odwrotnie.