Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tymariel: normal mapa dobra to podstawa. Nie jestem grafikiem ale od tego bym zaczął. Albo jak chcesz wejść na najwyższy poziom realizmu to parallax occlusion
normal mapa dobra to podstawa. Nie jestem grafikiem ale od tego bym zaczął. Albo jak chcesz wejść na najwyższy poziom realizmu to parallax occlusion


@zibizz1 Nie masz pojęcia o czym piszesz. Jedno to rodzaj tekstury, drugie to technika mapowania z jej użyciem.
@Tarec: Napisałem to co chciałem, tak jedno to rodzaj tekstury a drugie to technika i taki chciałem przekaz w swojej wiadomości zawrzeć Natomiast to Ty nie masz pojęcia o czym piszesz bo do parallax occlusion w 99% spotykanych podejściach nie używa się normal mapy
@zibizz1 Skrót myślowy, wysokość i normalne są wymienne. Nikt nie stosuje POM do mapowania nierówności o głębokości 0.3mm, nie mówiąc już o tym że paralaksa na materiałach półprzezroczystych to absurd. To czego potrzebuje OP to jakiś normal displacement z blurem do imitowania refrakcji + prosta siatka zatopiona wewnątrz.