Wpis z mikrobloga

@percunust: Nie, tylko dwie pierwsze części Gothica. Ten silnik został zaprojektowany specjalnie dla pierwszej części Gothica. Tak samo jak na silniku Genome Engine jest tylko Gothic 3 i Zmierz Bugów. xD
  • Odpowiedz
@percunust: Poprawka, na Genome engine zostały też stworzone wszystkie trzy Riseny, ale to już była poprawiona wersja silnika, która potrafiła doładowywać mapę bez przycięć.
  • Odpowiedz
@maciorqa: tylko wtedy mieli inne założenia. To był taki proto-sandbox i ciężko byłoby eksplorować świat w tak drewniany i mało dynamiczny sposób, jak w jedynce i dwójce. To że #!$%@? kompletnie mechanikę walki, to już inna sprawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@maciorqa: Ja tam zawsze dojeżdżałem do Nordmaru i mi się nudziło #!$%@? od klanu do klanu i jakieś nagłe zwały ludzi którzy wychodząc praktycznie zza krzaka, coś tam ode mnie chcieli.
No ale dobra raz się zebrałem, wpisałem jakieś cheaty i hopla na pustynię. Wrażenia były takie że jednak dobrze, że nie dotarłem do Varantu...
  • Odpowiedz
@robmiejski1946: @tellet: nordmar jest totalnie #!$%@? nigdy go nie ogarniałem jakieś przepaście w #!$%@? gubiłem się pełno jakichś krzaków wszystko wygląda tak samo czasem kręciłem się w koło i nie mogłem wrócić do wioski .Jeszcze można było się #!$%@?ć na obozowisko orków albo trola który stał se na drodze albo spaść w przepaść. Nie lubiłem tej krainy znaczy lubiłem jedynie siedziby ludzkie tam, ale wychodzenie poza wioski to była dla
  • Odpowiedz
@Positano1: Właśnie to jest zajebiste w Nordmarze, że nie ważne ile będziesz grać w tę grę, to i tak nie zapamiętasz jego topografii i ułożenia ścieżek. To jest jak granie za każdym razem w zupełnie nową grę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale co kto lubi.
  • Odpowiedz