Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
#instagram #informatyka
Cześć, mojej żonie zablokowali konto firmowe na insta. Po logowaniu i podaniu kodu z dwustopniowej weryfikacji pojawia się komunikat jak na zdjęciu. Po kliknięciu w 'dowiedz się więcej' przenosi ją na fb, do weryfikacji (do wysłania dokumentu tożsamości). Jednak nie da się go wysłać, bo mail na fb ma inny niż na ig (zdjęcie w komentarzu). Czy ktoś miał podobny problem? Centrum pomocy fb odsyła wciąż do Instagrama, a tam nie ma z kim się skontaktować.
Pobierz
źródło: comment_1625494368sclnWm3G8CSSI06zCKp7AA.jpg
  • 4
@napoleon17: Daj znać jak to się skończy.
Mi zablokowali firmowe reklamowe rok temu - ktoś z Wietnamu się podpiął, ale nie widziałem, żeby usiłował cos defraudować z mojej karty, po prostu wisiał podpięty do konta, więc na wszelki wypadek konto zostało zablokowane i nic z tym nie mogłem zrobić, 3 miesiące korespondowałem z supportem, najpierw zwodzili, ze eskalacja, ze najwyższy priorytet, a potem kazali #!$%@?ć. W mailu powiadamiającym o blokadzie było
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Chlopiec_z_drewna: No ja walczę raptem parę dni. Jak dotąd kilkanaście maili, które kończą się odesłaniem do procedury, która kieruje mnie na fb. Rozumiem, gdyby mnie zablokowali na amen, ale ja nie jestem w stanie nawet przejść weryfikacji. Ewidentnie to błąd techniczny po ich stronie, a ja nie mogę w żaden sposób tego obejść.
@napoleon17: Przykro mi, ja tez dostawałem link do formularza, który musze wysłać, żeby sprawa weszła w kolejny etap - po wejściu w formularz mam informacje, że nie mogę go wysłać, bo moje konto jest zablokowane i możliwości reklamacyjne wyczerpane. Oczywiście kontakt z supportem skończył się tak, jak pisałem wcześniej.