Wpis z mikrobloga

@NoJaAKto: tylko z tego co mi wiadomo do flmodafinil to pod rc podchodzi. Nie wiem nie znam się nie wypowiem. Osobiście używam modafinilu 200mg modvigil i w sumie polecam. Pobudza i pozwala się skupić na ~10h
  • Odpowiedz
Cenię sobie zdrowie, więc raczej wolałbym zaufać naturze, oczywiście o ile tym razem jest taka możliwość ¯\(ツ)/¯


@NoJaAKto: Jak chcesz coś naturalnego to poleciłbym żeń szeń syberyjski. Brzmi śmiesznie i niepozornie, ale przy odpowiednim dawkowaniu działa cuda. Mocno pobudza, pomaga na koncentracje. i wydolność fizyczną.
Jak dodasz do tego jeszcze piracetam to już będzie bardzo ładnie działać. Tylko trzeba pamiętać o odpowiedniej ilości jedzenia, bo piracetam wpływa na transport glukozy przez
  • Odpowiedz
@NoJaAKto: Ja w tym celu testowałem już chyba prawie wszystko co się dało, od racetamów przez wszystkie legalne/nielegalne stymulanty, microdosingi LSD, hydrafinil, (fmodafinil nie wpadł mi w łapy), inne naturalne specyfiki w różnych formach :D. Ostatecznie jedynym wygranym w mojej ocenie jest Modafinil. Nie ma nadmiernej stymulacji, jest bardzo duża koncentracja i nie ma zwały.

Na mnie działa spoko w dawka 100mg na pusty bebech po przebudzeniu z rana. Jedyny minus
  • Odpowiedz
@NoJaAKto: Ah no i jakbym zapomniał do stricte prawdziwej koncentracji i skupieniu się na zadaniach to jeszcze bardzo dobry jest fenylopiracetam, ale tutaj tak samo jest tolerancja i jak chce się ją przebić większą dawką to wychodzą uboki w postaci roztrzepania itp. Więc to polecam doraźnie :)
  • Odpowiedz
  • 0
@NikczemnyJudasz Również dziękuje za komentarz :)

@NoJaAKto: Napisz w ogóle jaką dokładnie pracę chcesz wykonywać?


Chciałbym zwiększyć swoją efektywność przy wykonywaniu monotonnych czynności, takich jak nauka lub pisanie wypracowań.
  • Odpowiedz