Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PieceOfShit: znając życie nie zaora, bo oni cisną własny ekosystem, ergo nie pograsz pewnie w gry ze steama. Już to 120Hz wygląda bardziej obiecująco
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@a231: możesz mieć rację, ale skoro już teraz link działa ze SteamVR, a wersja Air ma bazować na tym samym stosie technologicznym co Link przewodowy, to SteamVR powinien działać ;)
  • Odpowiedz
@PieceOfShit: akurat VD to pewnie przeżyje. VD może mieć różne eksperymentalne funkcje, które działają średnio lub tylko niektórym. Oculusowy AirLink nie bardzo - każdy taki niedorobiony feature to proszenie się o kilometrowe wątki na reddicie jak to FB tego nie spieprzył.

OTOH, jeżeli Air Link będzie miał ASW to pozamiata.
  • Odpowiedz
@krajzega: powoli już wypuszczaja, właśnie dostałem aktualizacje apki Oculus PC do wersji 28, gogle dalej na firmware 27, ale przypuszczam że na dniach.
  • Odpowiedz