Wpis z mikrobloga

@kubekdudek: czujnik fest więc zależy co wylosujesz i jak poprzedni właściciele dbali
A i czy mechanicy (przeważnie debile) sobie poradzą z czymś co jest bardziej skomplikowane niż 1.9d z VW golfa
@kubekdudek: #!$%@?, jedyne poważniejsze awarie to łańcuch rozrządu, i najlepiej zaślepić klapki w kolektorze. Wtedy awaryjność silnika jest na poziomie innych. Rozrząd to koszt ok. 3 tys zł ale robisz go raz na 150-200kkm więc wychodzi podobnie jak w innych autach gdzie rozrząd jest na pasku i trzeba go robić co 50-60kkm i płacić 1000-1200zł. Mam ten silnik w e92 z tym że 60 tys temu był wymieniany bo poprzednia właścicielka
#!$%@?


@SuchyArbuz: No tak, zaklinaj rzeczywistość.
Tylko rozrząd jest wadliwy, wspomnij o tym że jest zamontowany od strony skrzyni.
Zapomniałeś jeszcze o pompie która opiłkuje, a wraz z nią umierają wtryski.
Wywal jeszcze klapki z dolotu i można powiedzieć że świetny silnik. I bonusik w postaci dpf'u, ale to przecież można uznać za standard i mało kiedy sprawia kłopoty.

Przyznaje godna polecenia jednostka.
@Crow7422: Są firmy specjalizujący się w rozrządach n47 - bracia fąfara chociażby koło Wrocławia, płacisz 3200 i za 3 godziny przyjeżdżasz odebrać auto. wymieniają cały zestaw razem ze slizgami bez wyjmowania silnika i z gwarancja bodajże na 2 lata. Co do pompy paliwa to fakt, jest to bolączka ale sporo znajomych miało auto z n47 i nie było ani razu z tym problemu, częściej sterownik świec zima nawalal. Zamiast dpfa wstawiasz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kubekdudek: dobry silnik poza rozrządem który trzeba wymienić jak sie rozciagnie no i olej oczywiście co 15k max. Wtryski i turbo maja dobra trwałość. Klapki można wywalic nie wplywa to na charakterystykę. Kto ten silnik miał to będzie go polecał. Jak ktoś sie naczytał wysrywów z neta to odradza... wymiana rozrządu 3k robisz po zakupie i zapominasz.
A co sądzicie o 3.0D warto dopłacić? Znajdzie się w ogóle coś z 3.0 I full opcja w środku do 36k? Bo nad tym 2.0 się zastanawiam bo w środku full opcja za 30k
@kubekdudek: bardzo fajny silnik do jazdy - dobrze przyjmuje program, niewiele pali, bardzo elastyczny. nie ma tam raczej nic bardziej awaryjnego niż w innych dieslach oprócz rozrządu, który należy wymienić. ale to chyba nie jest żadne zaskoczenie, że wymieniasz rozrząd. na ten moment to koszt ok 2,5k zł, czyli troszkę więcej niż w przeciętnym 1.9tdi...
@kubekdudek zdecydowanie fajny silnik.
Mam, tez się na czytałem niepochlebnych opinii.
A bo to padł rozrząd, a bo to padł rozrząd, a bo awaria rozrządu bla bla bla.

Cebulakom brakowało kasy na wymiane i jeździli aż zarzneli silnik.

Więc polecam znaleźć egzemplarz, najlepiej z nie ruszanym rozrządem żeby ktoś kitu nie wciskał że wymieniony, udać się do braci Fąfara, wyłożyć 3.2k zł i śmigać bezawaryjnie.

Duża ilość osób myli fakt że silnik