Wpis z mikrobloga

@wrobel28: serio i proszę nie pisz, że za 16 to można mieć GSXR, R1 czy SC59 lub SC57. Mam dość oglądania ulepów. Dwa lata temu kupiłem CBR F4i Sport za ponad 12k i był to jeden z najdroższych w tamtym czasie egzemplarzy. Po roku sprzedałem z zyskiem i kupił go pierwszy, który przyjechał. Zadbane sprzęty są w cenie i kropka.
  • Odpowiedz
@zapomnialem007: 16k za 954?!?! Panie, są pewne granice xD hałasujący kosz sprzegłowy Ci zaśpiewa kolędę do świąt. Czasza niespawana? Fajny sprzęt, krótki (zaleta przy lataniu na gumie), ale nie za takie pieniądze.
  • Odpowiedz
@Krmtzzz: hałasujący kosz to taki urok CBRki tak samo jak padające regulatory. Za 16 nic lepszego bym nie znalazł, a już na pewno nie w takim stanie, a szkoda mi czasu na jeżdżenie po całej Polsce i wracaniu na pusto. Dla kogoś za drogo, a dla mnie w sam raz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Enfi hmmm ja niby mam R6 z 99 gdzie podobno zawsze w każdym egzemplarzu pękają tuleje, no ale ja nie palę gumy na 17k obrotów przez kilka minut, no i szeroko pojęte dbam, olej co 7-8 miesięcy. No i Moto ma 21 lat a tuleje nie pękły. Więc jak jest zadbany i będzie dbamy to będzie miał pociechę.
  • Odpowiedz
@akcug: żebyś się nie zdziwił. W rn09 też wszyscy twierdzą, że 2jka pada od latania na gumie. Kolega wymienił tryby i wodziki w ASO, po 4 latach miał ten sam problem i nie latał na gumie. Także ten tego, raczej z kosmosu się te teorie nie biorą.
  • Odpowiedz