Aktywne Wpisy
Viado +1019
Oho, wykopki teraz wielbią Tuska i Hołownię. Założę się że za rok będziecie ich nienawidzić jeszcze bardziej niż Pisowców. Każdego kto zaplusuje ten wpis zawołam równo za rok kiedy sobie przypomnicie prawdziwe oblicze tuska
#bekazlewactwa #bekazpisu #konfederacja #sejm #tusk #polityka
#bekazlewactwa #bekazpisu #konfederacja #sejm #tusk #polityka
Cachorro +12
#programista15k #programista25k #pracait
Taka złota myśl. Pracownicy IT na b2b będą kiedyś dzisiejszymi artystami na emeryturze.
Kokosy za czasów świetności, przewalanie wszystkiego na bieżąco, a potem praca do śmierci bo emerytury brak, albo śmiesznie niska w stosunku do tego co i tak oferuje właśnie "państwo".
Czemu tak sądzę? Przecież na wykopie to wszyscy inwestorzy itd.
A no dlatego, że jak patrzę realnie po znajomych to może z 1/4 coś tam odkłada na
Taka złota myśl. Pracownicy IT na b2b będą kiedyś dzisiejszymi artystami na emeryturze.
Kokosy za czasów świetności, przewalanie wszystkiego na bieżąco, a potem praca do śmierci bo emerytury brak, albo śmiesznie niska w stosunku do tego co i tak oferuje właśnie "państwo".
Czemu tak sądzę? Przecież na wykopie to wszyscy inwestorzy itd.
A no dlatego, że jak patrzę realnie po znajomych to może z 1/4 coś tam odkłada na
Jedyne prawilne poza miastami, to wydzielony pas (pobocze), który przy okazji przy mniejszym ruchu daje możliwość wyprzedzenia kolegi na normalnym pasie.
Już nie mówiąc o tym, że pobocze powinno być po prostu standardem a nie jakąś fanaberią. Nie mamy 1930 roku i 5 dróg w kraju na krzyż, tylko 2020.
#rower #rzeszow #dzban #szosa #polska
@lovtza49:
Miasto to osobna bajka, tam nie ma sensu się "ścigać" i każdy kolarz powinien swój ból dupy schować i dojechać na ścieżkach poza miasto. Jeśli ściezki są, bo często to zwykłe atrapy robione tylko po to, by w wyborach pochwalić się, że coś tam się działa.
@mmichal:
oj tam, zimowa wersja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wydzielony pas dla rowerów na drodze z limitem 90 to bardzo, ale to bardzo zły pomysł. Zresztą sam jako przykłady ścieżek poza miastami podałeś przykłady wydzielonych pasów w miastach na drogach z dużymi limitami prędkości.
Przyjemne DDR poza miastem to np. to:
https://www.google.pl/maps/@49.1987665,20.4242216,3a,46y,96.72h,80.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWxpuMNzAAqrtbZ4Me3lOBw!2e0!7i13312!8i6656
A kolarzom to i tak nic nie podpasuje poza zwykłą ulicą: ani pas ani DDR.
@janekplaskacz:
Bez poboczy jeździ dziś praktycznie całą Polska i ze swojego doświadczenia wiem, że potrafią mnie mijać i 0,3 m przy 130 km/h, często właśnie złośliwie, bo mają czasem drugi pas wolny by tam wjechać. Chyba, że to takie ameby, że jak widzą linię ciągłą ale wolny pas, to boją się jej przekroczyć ..... ale
@text: otóż to. Szkoda, że takich jest niewiele. Polska szkoła robienia ścieżek rowerowych jest na etapie pofałdowanego asfaltu, który niesamowicie #!$%@?. Częściej jeżdżę autem niż rowerem, ale potrafię zrozumieć ludzi, którzy na "kolarkach" jadą obok ścieżki rowerowej i nie robię im z tego tytułu problemu.
Nie ma możliwości, żeby wyznaczyć DDR na każdej krajówce, nie przy obecnych warunkach. Poza tym DDR ma zapewniać bezpieczeństwo. Jazda poboczem to powinien być twój wybór, czy chcesz ryzykować. DDR ma zapewniać bezpieczeństwo.
Powtarzam, podałeś przykłady z miasta a nie spoza miasta. Może za dużo nie jeździłem po
Komentarz usunięty przez autora
@janekplaskacz:
łooo panie, ja o krajówkach nie myślałem, tam jeździć przy takim ruchu to żadna przyjemność