Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy pójście na studia w wieku 25 lat (zaoczne) żeby potem klepać tabelki w korpo jakimś finansowym to za późno. Będę dyskryminowany jako 30 letni chłop chcący odbyć staż czy na juniorskie stanowisko wbić? Dodam, że nie mam doświadczenia, które się przyda w takiej pracy. Robiłem na produkcjach i magazynach przez 6 lat i chce się rozwijać.

Czy jest szansa i to moje wyidealizowane myślenie, że zajde gdzieś w korpo się zyści czy po prostu jestem już 25 letnim odpadem?

#pytanie #finanse #pracbaza #it #fir #big4

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5ee474d62d35834c6b87ebd2
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Precypitat
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę

[===================.....................] 48% (112zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 1 lat działania AMW!
  • 125
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 20
@AnonimoweMirkoWyznania: kompletnie bez stresu, znajomi dostali się do korpo w wieku 30 lat bez studiów, a pracowali w UK kilka lat na różnych stanowiskach, niekoniecznie oznaczających doświadczenie dla pracy biurowej. Możesz zapisywać się na studia i uderzać już teraz na jakiegoś juniora.
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: atakowałbym studia i spróbował wejść do korpo już teraz/po roku studiów, po prostu szukać fajnych ofert i jak trafi się propozycja to zastanowić się czy to się opłaci (nawet jeśli za trochę mniejsze pieniądze to w perspektywie kilku lat będzie na pewno na plus). Na entry-level w korpo często nic nie jest wymagane poza językiem angielskim (zależy od kropo, casami to nie) i jakimiś ogólnymi skillami typu radzenie ze stresem,
  • Odpowiedz