Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Scabbe: jeżeli zawór się nie domyka, to skąd chcesz mieć ciśnienie? Ustaw luzy, zrób pomiar wtedy i próbę olejową.
  • Odpowiedz
@Scabbe: Pytanie czy za male luzy czy za duże. Jak za małe to jasne, podparty zawór powoduje brak kompresji. Jak za duże (ale na tyle że zawór się nadal otwiera ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) wpływu na kompresję nie mają.
Weź ty chłopie zdejmij wreszcie głowicę w tym trupie to będziesz w końcu coś wiedział. A jak tak bardzo nie chcesz ściągać głowicy to poszukaj kogoś kto
  • Odpowiedz
@Scabbe:

Czy to możliwe, że przez rozjechane luzy zaworowe na 1 cylindrze może być tylko 3bary?


Tak

Warto się bawić w sprawdzanie luzów czy od razu ściągać głowicę?


Tak warto.

Luzy reguluję się w tym aucie wymianą szklanek które mają różną wysokość.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Scabbe: ceratec tak nie działa. Jak masz dziurkę w zaworze, to nie uszczelnisz tego żadnym glutem. Tam jest taka temperatura, że nic z takich rzeczy. Ja w VW spotykam się z zaworami, które wyglądają jakby je mysz ugryzła. Tak się po prostu dzieje. Jakbym Ci pokazał jaki kupiłem silnik Dodge, to byś się załamał.
  • Odpowiedz
@luksky: przyjechał do mnie lawetą, a na niej miał opla. Odpalił, wszystko bylo spoko, przejechałem się samochodem po parkingu i tyle. W nocy się spakowałem jechałem na prom, po pierwszych 30 milach wywaliło checka i zaczął się mulić. Czym on to uszczelnił?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Scabbe: kiedyś na rajdzie cykneliśmy zawór elektrodą. Wytrzymał 200km. Wątpię aby był tak zdeterminowany jak my wtedy. Nie mam pojęcia, ale kawał #!$%@?.
  • Odpowiedz