Wpis z mikrobloga

I dawałeś radę robić jakiekolwiek projekty na studia na takim sprzęcie?

@RockyLead:
W 2006 wszystko #!$%@?ło na takim kompie (poza grafiką 3D oczywiście) bo programy były pisane jak należy a nie z wykorzystaniem pierdyliarda bibliotek i uniwersalnych frameworków wykorzystując z każdego z nich 3% funkcjonalności byle tylko szybciej wypchać produkt na rynek przy pomocy bandy junior developerów i/lub stażystów. Pamiętaj też, że na tamte czasy to był całkiem spoko sprzęt jak
Gdy pokolenie graczy osiągnie wiek średni.


@Larsberg: W zasadzie śmieszne bo czym dalej się cofniesz tym gry działały szybciej. Obecnie dosyć śmieszną sytuacją jest, że takie remake spyro czy crasha na konsolach działa mniejszej ilości fps niż oryginalne wydania na PSX (30 vs 60 fps) xd

Mało tego, przez ograniczenia technologiczne starsze gry miały o wiele mniejszego input laga.