Wpis z mikrobloga

DPD podczas transporu rozwaliło paczkę. Brałem również dodatkowe ubezpieczenie. W paczce było szkło. Wyraźnie było to oznaczone na paczce (pic. rel). Podczas podpisywania protokołu odbioru kurier nie miał zastrzeżeń co do paczki. W protokole szkody - wgnieciona paczka, rozbite szkło.
Odpowiedź na moją reklamację: Źle zapakowałeś i nie zabezpieczyłeś paczki. Goń się.
Nasuwa się pytanie. Skąd mogę wiedzieć jak była zapakowana paczka jak nawet do niej nie zajrzeli? W paczce przecież jest tona bąbelkowej folii. Wartość paczki 600zł.
Pisać samemu odwołanie z w/w augmentami czy odpuścić i niech pismo napisze prawnik?.
https://imgur.com/a/QPuSZFV
https://imgur.com/L3XO7Hw <- podstawa
#kurier #dpd #prawo
  • 5
@kosa351: podpisałeś protokół szkody, podpisałeś trzeba było czytać co podpisujesz a przede wszystkim paczka powinna być otworzona i sprawdzona zawartość i sposób pakowania wewnątrz i opisane to w protokole szkody. Teraz to już z tym nic nie zrobisz
@dom3 ja byłem nadawcą. W protokole szkody jest tylko uszkodzona paczka oraz rozbite szkło.
Paczka nawet nie została otwarta przez kuriera. Więc skąd firma kurierska wie jak była zapakowana?
@kosa351: czasami zdarza mi się kleić paczki. Jest taśma firmowa, jest nabite uszkodzenie w systemie. Sama bąbelkowa folia nie wystarczy. Tutaj to ona uległa uszkodzeniu w transporcie pomiędzy Twoim oddziałem, a sortownią główną. Co powinieneś zrobić? Nie wiem. A co to dokładnie było?
A na oznaczenie "uwaga szkło" to nikt nie patrzy, książki też tak potrafią znaczyć...