Wpis z mikrobloga

  • 0
Ludzie ludziska z #silownia #wroclaw
Od poniedziałku chciałam zacząć coś robić z zimowym sadełkiem a jestem kompletnym laikiem w tym temacie.
Chciałby ktoś podszepnąć co i jak?
  • 15
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@psposki są, oglądałam i czytałam :) ale przypominam tylko że każdy organizm jest inny :) i każdy potrzebuje czegoś innego :)
  • Odpowiedz
@lofra: Każdy potrzebuje tego samego ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciągłego zwiększania obciążenia. Jeżeli natomiast chodzi o plany dla początkujących typu greyskull, 5x5, SL, to tylko ten pierwszy zawiera w sobie jakiś prosty mechanizm autoregulacji i dlatego jest najbardziej polecany.
  • Odpowiedz
@lofra: dieta to mniej żreć, najlepiej rozłożyć makrosy 2g białka na kg masy ciała, reszta czyli węgle i tłuszcze dowolnie. Kalorykę wyliczysz w każdym kalkulatorze w internecie. Od twojego zapotrzebowania do utrzymania wagi odejmujesz 400 i masz deficyt. Wszelkich podstaw dowiesz się z opracowania do greyskulla bo tam @Kasahara objął cały temat
  • Odpowiedz
@lofra: nie czytaj, nie oglądaj, nie słuchaj żadnych porad i metod zrzucania wagi/tłuszczu. Jedyne co potrzebujesz to więcej potu i trochę zmniejszyć ilość spożywanego jedzenia. Np. o 10%, efekty same przyjdą, tylko praca, praca i jeszcze raz praca na siłowni lub bieżni. Jak nie wiesz jak ćwiczyć to instruktorzy na siłowni pokażą poprawną technikę. Mówię to ja, od 85 do 72 kg, maratony uliczne, górskie, triathlony za mną. Bez żadnych wymyślnych
  • Odpowiedz
@hummel:

Jak nie wiesz jak ćwiczyć to instruktorzy na siłowni pokażą poprawną technikę.

Z tym może być bardzo różnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wiele już widziałem w internecie/na żywo treningów rozpisywanych/wykonywanych przez trenerów z sieciówek w sposób delikatnie mówiąc "oryginalny". Co też nie znaczy, że nie można trafić na osoby bardzo kompetentne, no ale to jest loteria.

@lofra:
Gdybyś miała jakieś wątpliwości co do podstaw techniki,
  • Odpowiedz