Aktywne Wpisy
panthererose +135
Hej w związku z tym, że zbliżają się Walentynki postanowiłam umówić się z jednym z plusujących ten wpis Mirkiem (koniec z Tinderem) - mile widziane okolice Warszawy
Cel to przede wszystkim poznanie kogoś.
Chętnych zapraszam do plusowania, czas do 12 lutego do godziny 20:00, potem zrobię losowanie!
Dla potwierdzenia podzielę się później zdjęciem ze spotkania!
#randkujzwykopem #zwiazki #relacjemiedzyludzkie #rozowepaski #niebieskiepaski #warszawa #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
Cel to przede wszystkim poznanie kogoś.
Chętnych zapraszam do plusowania, czas do 12 lutego do godziny 20:00, potem zrobię losowanie!
Dla potwierdzenia podzielę się później zdjęciem ze spotkania!
#randkujzwykopem #zwiazki #relacjemiedzyludzkie #rozowepaski #niebieskiepaski #warszawa #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
Ja-szczur +18
Co myślicie o kobietach nie chcących mieć dzieci? Moim zdaniem jedynym prawdziwym powodem dlaczego kobiety nie chcą mieć dzieci jest ich samolubstwo. Ale nie takie zwykłe tylko wręcz patologiczne samolubstwo. Często takie kobiety owijają w bawełnę podając wymyślone powody ale w 99% jeśli kobieta nie chce mieć dzieci dobijając 30 lat to jest patologicznie samolubna. I niestety jest to częściowo winna rodziców którzy wychowali swoją córkę na księżniczkę. Oczywiście zazwyczaj są to
Czy jest możliwe aby ustawić różne kolory mgły na jednym terenie? Tzn. że będąc w jednym miejscu jest ona niebieska, w innym czerwona, a w jeszcze innym żółta? Dopiero zaczynam zabawę z Unity więc proszę o wyrozumiałość. I tak, szukałam już w Googlach :P
A to w jaki sposób?
Komentarz usunięty przez autora
// dołącz ten skrypt do obiektu z meshem, do transformu player podłącz gracza i poruszaj się wokół obiektu
MeshRenderer rend;
public Transform player;
public float maxDistance = 10;
public float distToFog;
public Vector3 eulerEngles;
public float normalizedYaxis;
public float normalizedXaxis;
public float normalizedDist;
// Use this for initialization
void Start () {
rend = GetComponent();
mat = rend.material;
}
// Update is called once
A nie da się shadera w unity ruszyć tak, że w zależności od pozycji ustawiasz kolor w pixelshaderze? Albo nałożyć na to jakaś teksturę/mapę takiego koloru?
@Danieru yyy nie wiem, też sprawdzę :)
Komentarz usunięty przez autora