Wpis z mikrobloga

@denis-szwarc: No właśnie miałam kilka pomysłów i postawiłam na ten, bo wydawał się najłatwiejszy, ale nie wiedziałam, czy za bardzo nie kombinuję i czy może nie ma jakiegoś łatwiejszego rozwiązania. A podpowiesz mi jak zrobić, żeby kolor mgły przechodził płynnie z jednego w drugi? Bo póki co to jest taki nagły przeskok ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@edcba: Ja bym to zrobił tak, że bym zrobił specjalne gameobjecty z własnym skryptem mgły, który zawiera kolor. Kamerze bym dał oddzielny skrypt, który pobiera wszystkie te obiekty i dynamicznie sprawdza odległość od każdego (można użyć sqrMagnitude, żeby było wydajniej), następnie przedstawienie tych odległości w proporcji i kolor ustawia się w proporcji odległości każdego z nich.
@edcba: zrobione? o takie coś potrzebne było?

// dołącz ten skrypt do obiektu z meshem, do transformu player podłącz gracza i poruszaj się wokół obiektu
MeshRenderer rend;
public Transform player;
public float maxDistance = 10;
public float distToFog;
public Vector3 eulerEngles;
public float normalizedYaxis;
public float normalizedXaxis;
public float normalizedDist;

// Use this for initialization
void Start () {
rend = GetComponent();
mat = rend.material;
}

// Update is called once