Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,
zakupiłem w sklepie internetowym x-kom mysz komputerową, przewodową, Logitech G403.
Cena była jak za nowy produkt, jednak miałem pewne wątpliwości czy towar jest rzeczywiście nowy, a nie używany/po zwrocie.
Sklep, w którym kupiłem oferuje mysz także w outlecie gdzie cena jest mniejsza.

Patrzyłem na unboxing w necie. Pudełko wyglądało z wierzchu OK. Trzy okrągłe naklejki-plomby - jedna na dole pudełka na środku, a dwie u góry pudełka po dwóch przeciwnych stronach.

Jednak po wyjęciu myszy z pudełka moim oczom ukazały się zabrudzone i porysowane ślizgacze. (Dołączyłem zdjęcia)

Wniosek: sklep sprzedał mi używaną mysz(jako nową).
Napisałem do x-komu w tej sprawie i poprosiłem o zwrot części kosztów towaru. Sklep się zgodził i oddał część kosztów, przez co mysz została u mnie.

Jednak niesmak pozostał i raczej nie będę więcej kupował w x-komie, bo to już nie pierwszy raz taka akcja z ich strony.

#logitech #komputery #zakupy #sklepyinternetowe #xkom
szokiniedowierzanie - Cześć Mirki,
zakupiłem w sklepie internetowym x-kom mysz kompu...

źródło: comment_miqE1U1HeOe23hNASFvoYn42pSBSxd7Z.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
@szokiniedowierzanie: bardzo prosimy o przesłanie nam w wiadomości prywatnej numeru zamówienia lub numeru dowodu zakupu. Całą sytuację chcielibyśmy wyjaśnić i przyjrzeć się gdzie powstał błąd. Postaramy się też znaleźć dodatkowe rozwiązanie tej sytuacji
  • Odpowiedz