Wpis z mikrobloga

Szosowe mirki potrzebuje porady w sprawie zakupu roweru szosowego.

Chciałbym zakupić nowy rower na przyszły sezon. Nie orientuję się za bardzo w rynku ani markach. Mój dotychczasowy rower to tani Kross, którego kupiłem kilka lat temu - używanego. jako, że przez te ostatnie kilka lat moja pasja do kolarstwa szosowego zwiększyła się w tempie wykładniczym, a rower jest już w stanie agonalnym, to nadszedł czas na zakup nowego.

Budżet: 5-6k PLN +- kilka stów
Osprzęt: co najmniej 105
Marka: jakakolwiek, nie znam się
Wszelkie wynalazki z wysp merliny czy inne od razu odpadają. Nie interesują mnie.

Kiedy kupować? Czy ceny teraz, po sezonie są najniższe, czy mogą jeszcze spaść w ciągu kilku najbliższych miesięcy?

Po wstępnych poszukiwaniach znalazłem coś takiego jak Canyon Endurance CF 7.0, Giant - TCR SLR 2017, Focus Cayo, Kross Vento 6.0. Znalazłem też BH Quartz 105 za mniej niż 6k mimo, że ceny tego modelu oscylują w granicach 7500-8000 zł dlatego ta aukcja jest dla mnie trochę podejrzana.

Doradzicie?

#rower #rowery #szosa #zakupy
  • 28
Szukam porady w sprawie modelu/marki.


@dzangyl: Rower ma ci się przede wszystkim podobać. Masz się na nim dobrze czuć. Który ci się najbardziej podoba z tych przez siebie znalezionych?
Ja bym odrzucił Gianta, bo to chyba największa masówka, co nie znaczy, że zła, ale nie mogą do każdego klienta podejść tak indywidualnie, jak Kross, który robi ułamek tego co Giant.
Wybrałbym ten, którego frameset podoba ci się najbardziej, a jeśli nie
@the_Fam: przy mojej wadze koła nie są jakimś wielkim problemem, w sumie żadnym. W tym roku przejechałem na jakichs shimanowskich za 400zł komplet prawie 8500 km i są praktycznie prościutkie. W tym budżecie w jaki celuję są na pewno jeszcze lepsze koła i to każdym modelu.

Co do tego że rower ma się podobać to ja an to nie zwracam uwagi, przede wszystkim chciałbym mieć jak najlepszy osprzęt i dobrą gwarancję/serwis
kupowałeś jakiś czas temu kolejnego BH, jaki rozmiar ramy?