Aktywne Wpisy
KrolJulian +7
Juz nie mam siły. Planuje kupić samochód, ale dosłownie każdy jest odradzany xD
Kryteria mam raczej niewygórowane: kombi w automacie z dobrym stosunkiem osiągów do spalania i rozsądne w kosztach utrzymania. Budżet do ~0,001 sasina (70k). I tak według speców internetowych:
- Insignia B? Wadliwe!
- Kia Ceed? Słaba jakość wykonania (KęKę)
- Hyundai i30/40? Toż to Kia Ceed!
- Ford Focus? PowerShift, kijem nawet nie ruszaj!
- Toyota Auris? Gnije!
Niestety
Kryteria mam raczej niewygórowane: kombi w automacie z dobrym stosunkiem osiągów do spalania i rozsądne w kosztach utrzymania. Budżet do ~0,001 sasina (70k). I tak według speców internetowych:
- Insignia B? Wadliwe!
- Kia Ceed? Słaba jakość wykonania (KęKę)
- Hyundai i30/40? Toż to Kia Ceed!
- Ford Focus? PowerShift, kijem nawet nie ruszaj!
- Toyota Auris? Gnije!
Niestety
elade +9
#famemma #danielmagical #nikita
Jak co znalazłem wszystkie pliki na chomiku. Kto jeszcze nie trzepał zapraszam pw
Jak co znalazłem wszystkie pliki na chomiku. Kto jeszcze nie trzepał zapraszam pw
Muszę przyznać, że sami jesteśmy dość zdziwieni, tym bardziej, że przez pierwsze trzy miesiące po premierze - gra zarobiła niecałe 1000zł. Staty dotyczą Google Play.
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kivano.marblemachine
Marble Machine zostało ściągnięte ponad 300 000 razy.
To oczywiście nie jest dużo, ale satysfakcjonująco jak na grę, którą robiło się raptem 2 miesiące z hakiem, a potem pozostawiło własnemu losowi.
- gra nie była reklamowana oprócz jednego wpisu na pocket gamer (który i tak dał tylko około 900 ściągnięć)i kilku mniejszych w Polsce.
- ARPPU dla wszystkich krajów jest na poziomie 8.33 a średnia wartość transakcji to 8.31zł
- Kraje, które maja największy udział procentowy w ściągalności aplikacji to kolejno:
USA (17%) Rosja (11.20%) Niemcy (10.95%)
-Całościowy przychód z Rosji to przykładowo dla Rosji 613 zł, ale ARPPU wynosi tu 9.16 czyli dużo nam nie dali, ale jak już płacą, to płacą :) Dla porównania
ARPPU z USA to 8.21 a z Niemiec 8.27zł. (całościowy zarobek z Niemiec to 5tys zł).
-Ciekawostka z Polski - ARPPU wynosi 2.90 a całościowy zarobek to 300zł. Grę z Polski ściągnęło 1135 osób z czego 64 coś kupiło.
-W grze dostępnych jest kilka cen, które gracz może sam wybrać i jest to cena za całą grę. Może nawet wybrać wersję bezpłatną, ale wtedy aktywują się reklamy (właśnie z tego zrezygnowaliśmy, to był test który trwał 1,5 miesiąca wówczas gracz zostanie poinformowany, że może otrzymać od nas za darmo kod na grę jeśli tylko się wysili i napisze do nas maila :P . Oczywiście, najczęściej wybieraną opcją jest cena najniższa 1$ (2750 zamówień) ale najwyższa 10$ zdarza się częściej, niż się spodziewaliśmy (100 zamówień). Generalnie polecam ten sposób finansowania aplikacji - gracze chwalą. Jedyne czego brakuje, to możliwości dopłacenia. Tak,tak - często dostajemy komentarze i maile, ze komuś jest "wstyd" że zapłacił za mało i chce dopłacić.
- Gra jest dostępna na iOS ale nie wspieramy aktywnie tej platformy. O dziwo okazało się, że na androidzie ludzie płacą chętniej i więcej niż na apple i to do tego stopnia, że straciliśmy zainteresowanie platformą.
Jaki z tego wniosek? Zawsze jest nadzieja dla najmniejszych indyków :) (pamiętajcie, że gra nie była reklamowana!)
Tymczasem wystartowaliśmy też z tą grą na steam i byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście wsparli nas swoimi głosami :)
W wersji na steam przewidziane są:
-lepsza grafika
-większe, bardziej złożone levele
-niska cena
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=865263003
#gamedev #indiegamedev #android #androiddev #google #gry #gryandroid
Ale ogólnie nieźle wyszło u was :D
A tak po za tym to nie bardzo.
@PieceOfShit: heheh dzięki : ) niesamowite, że ktoś to jeszcze pamięta ^^ hyhyhy: )
@NULLZILLA: no cóż,