Wpis z mikrobloga

Siema #gamedev !

Kupa czasu minęła od ostatniego wpisu ale żyjemy i mamy się świetnie.
Mnóstwo rzeczy doszło do gry: skończony prawie w całości kolejny poziom, zmieniona część grafik w poprzednich, dodane nowe dźwięki, dodane podpalanie bąków i mnóstwo innych zmian.
Ostatnio kupiliśmy i w końcu nauczyliśmy się nowego narzędzia do animacji w Unity (Puppet2D). Nauka trochę zajęło bo animuje się w nim w oparciu o szkielet więc zupełnie co innego niż do tej pory. Poniżej efekt, a w komentarzu pierwsze próby :).

Na koniec małe #chwalesie . Rozmowy z wydawcą powoli dobiegają końca i mamy nadzieję do końca miesiąca podpisać już umowę :).

---
Robię swoją pierwszą grę ze swoim #rozowypasek. Prosta ale ładna platformówka o nazwie Escape Doodland. Jak chcesz zobaczyć jak nam idzie to obczaj tag #ucieczkazbazgrolowic, Twittera, albo Facebooka

#gry
carghool - Siema #gamedev !

Kupa czasu minęła od ostatniego wpisu ale żyjemy i mam...

źródło: comment_r68fLXbIEfsJRqWcxqyOTC0r5ulazcW2.gif

Pobierz
  • 14
@canto: chciałem to zrobić ale olałem z dwóch względów: sprajty są małej rozdzielczości i deformacja wygląda słabo. Poza tym potworki są dość małe w grze i prawie tego nie widać.
@canto: na tej gębie będą zmieniały się miny. Tak jak każdy z potworków będzie miał 4: radość, neutralny, smutek i strach. Do tego jeszcze dorobię animację włosków i powinno być ok :)
@carghool: Trzeba trochę się manualnie pobawić w animie, ale działa dobrze pod animatorem.
A możesz napisać czy są jakieś różnice funkcjonalności tych assetów, ale z praktyki a nie teorii?
Bo się jestem ciekaw czym one się różnią.
@gozdaGB: wydaje mi się, że obydwa assety potrafią tyle samo albo bardzo podobnie. Różnica jest taka, że w Animie dużo rzeczy trzeba robić z palca, dodawać komponenty do obiektów, kości do części ciała itd (może są jakieś prostsze sposoby ale Anima jest na tyle mało intuicyjna, że szybko z niej zrezygnowałem). W Puppecie jest to lepiej zorganizowane i zautomatyzowane.
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: z grą wszystko w porządku i prace dalej trwają tylko Wykop trochę zaniedbałem... W dużym skrócie: umowa z wydawcą podpisana (Playway), jesteśmy na Steamie (http://store.steampowered.com/app/670930/Escape_Doodland/), mamy oficjalne demo (https://gamejolt.com/games/escapeDoodland/130214), kończymy właśnie 8 poziom.
Myślałem nawet ostatnio żeby pisać tu znowu ale #!$%@? nad grą jest kosmiczny.