Wpis z mikrobloga

Sprzedam ClubSport Pedals V3 EU + 1szt. damper.

Kompletne i działające z dobrym rodowodem w simracingu ;)
Dwa komplety nakładek na pedały , olej do smarowania, kabel USB i kabel RJ11 do podlaczenia do bazy Fanateca V2. (to co wchodzi w sklad orginalnego pudelka).

Do kompletu orginalne pudelko i woreczek z logo Fanateca. Tak samo orginalne pudełko do dampera.
Wszystko sprawne, śmiga jak trzeba, silniczki do wibracji na hamulcu i gazie działają.

Dodatkowo dodaje 1 metr rurki aluminiowej o dokladnie tych samych wymiarach co czarna rurka pocięta jako "dystanse" pedałów. Można sobie w domu dowolnie rozsunąć, przysunąć pedały do siebie. Więc full customizacja :)

Zakup takiego zestawu z przesyłką do Polski to ~500 Euro - na stronie fanatec.com.

Za całość tj. ClubSport Pedals V3 EU + 1szt. damper, orginalne kartony, fakturę zakupu do gwarancji, rurka aluminiowa -> ja chcę 350 Euro+ wysylka do Ciebie lub odbiór osobisty. Brutto.

Bez negocjacji. Nie obrażać mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pedały mają niecały rok, damper 4 miesiące.

https://www.fanatec.com/image/cache/data/pedals/CSP-V3/CSP-V3_02Big-1000x666.jpg

https://www.simulation1.ca/wp-content/uploads/2016/01/Hydraulic-brake-feeling.png

#acleague #simracing #assettocorsa #acleague #wyscigi #nurburgring #nordschleife #januszesimracingu #porsche #acleague #fanatec #wyscigi
adakar - Sprzedam ClubSport Pedals V3 EU + 1szt. damper.

Kompletne i działające z ...

źródło: comment_itprBk5hqBaBOuL3yWf7EG3btI2f5OOa.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RealAKP: Ja chce 350. Warte jest 490 niecałe (z przesyłką).
No niestety, w AC to się nie przydaje, bo ABS w modzie niszczy całą przewagę technologiczną jak i UMIEJĘTNOŚCI. Każda "pussy" może wtedy robić z siebie Ayrtona Sennę na każdym hamowaniu ...

To są pedalsy dla ludzi myślących o wynikach w iR i rf2.
  • Odpowiedz
@RealAKP: w Lotusie jest factory pomoc ABS. Jak i TC. Wkraczamy wtedy na niższy poziom symulacji, albo WYŻSZY arcade. Zabijając/mocno ograniczając symulację umiejętności np. hamowania bez blokowania kół na każdym zakręcie i jazdy w kłębie dymu na wprost ...

Dostępny ABS i TC to śliskie terytorium jazdy na padzie czy nawet klawiaturze...

Jak masz ogólnie ABS w jakimś tytule/modzie/lidze dostępny, to głupotą jest z nim nie jeździć, bo będziesz tylko
  • Odpowiedz
@snsv: sama symulacja komputerowa ... NIE jest realistyczna. Posiadanie ABS i TC to jest cofanie się do NFS'a. Zabieranie i tak z niedoskonałych symulacji, de facto aspektu ... symulacji.

Jasne, że ABS i TC są w prawdziwych autach, też tych wyczynowych (np. klasy GT3). ale oni też mają przeciążenia, wstrząsy odczuwalne całym ciałem, temperaturę, realne zagrożenie życia przy wypadku itd itd ...

Więc w symulacjach komputerowych, powinny decydować UMIEJĘTNOŚCI kierowcy
  • Odpowiedz
Dostępny ABS i TC, nawet na minimalnych ustawieniach pozwalają dziecku na DFGT robić za Sennę czy Schumachera. I wtedy sądzi taki, że jest mistrzem kierownicy ...


@snsv: Dawno nie czytałem takiego p---------a ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@adakar: w ogóle to wyrzuć tą kierownicę i pedały i steruj autem telepatycznie, co z tego że kierowcy je mają, to kolejna pomoc robiąca z każdego schumachera ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
sama symulacja komputerowa ... NIE jest realistyczna. Posiadanie ABS i TC to jest cofanie się do NFS'a. Zabieranie i tak z niedoskonałych symulacji, de facto aspektu ... symulacji.


@adakar: dobra, koniec żartów, wyłaź z piwnicy i idź pobiegać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

w sumie to

  • Odpowiedz
@adakar: jeżeli samochód ten posiada ABS w prawdziwym życiu to z niego korzystam, oczywiście (tak wiem, że niektórzy są szybsi bez ABSu, ale nie ja, no i nie mam takich pedałków z wibracjami) TC na hotlapy i dla przyjemności wyłączam całkowicie, na wyścigi zostawiam, na jakieś niskiej wartości by w kryzysowej sytuacji łatwiej się uratować. Więc tak, uważam, że jazda autem, które zostało zaprojektowane pod ABS i TC z tymi
  • Odpowiedz