Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem czarny. Tak, ale urodziłem się w Polsce, moi rodzice wyemigrowali z Addis Abbeby w Etiopii na początku lat 90 i tutaj się wychowałem, a konkretniej w Poznaniu. Co raz częściej czytam głównie na wykopie, ale przyjęło się także na innych polskich serwisach o śmianiu się, że to "Heteroseksualni biali mężczyźni są najbardziej dyskryminowani". Wszystko można by uznać, za żarcik, gdyby nie to że ludzie tutaj naprawdę tak myślą. Może i nie jestem gejem, ale sam kolor skóry wystarczy żeby nie raz być oplutym, obrażanym czy popychanym, a nawet pobitym na ulicy. Ubieram się normalnie, studiuję medycynę i gdyby nie kolor skóry to pewnie nikt nie zauważyłby że jestem z innego kraju. Także proszę was, przestańcie być ignorantami, bo problem rasizmu nadal istnieję.
Czego przykładem może być post @LibertyPrime, który to ma problem z czarnoskórymi reprezentami Francji, którzy to wszyszcy, prócz chyba Evry urodzili się we Francji, a który we Francji się wychował. Ciekawe czy innym reprezentacjom też patrzysz w rodowody, czy po prostu przeszkadza ci kolor skóry.

#oswiadczenie #rasizm #gorzkiezale

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 63
OP: @CoJaToNieTY: Już nawet nie chodzi o szkalowanie, po prostu jestem chyba rozpoznawalny na wykopie i nie chcę być od tej pory oceniany tylko przez pryzmat tego że jestem czarny (według definicji wykopków, etiopczycy nie są typowymi czarnoskórymi jak ci z afryki środkowej. A ja to w ogóle wybladłem)
@Asterling: I to jest właśnie tutejszy problem, myślicie że 'lewactwo' sobie problem wymyśliło, że Polacy (dodam, że ja się czuję
A jakiś dowód na potwierdzenie tej pierwszej tezy ?


@Asterling:

1) Spacja