@TheSznikers: Nie dojechałem do końca, ale i tak reportuje, bo trochę zaczyna to już być denerwujące:
@Oldman83 - za spowodowanie klasycznego ligowego karambolu na T1. Wszyscy jechali tam w miarę równo, ale zagapiłeś się i zanurkowałeś. Ja oberwałem rykoszetem. Mam wrażenie, że większość (szczególnie tych mniej doświadczonych) kierowców podąża ślepo za swoimi punktami hamowania nie potrafiąc dostosować się do sytuacji na torze. W T1 zawsze wchodzi się wolno, więc trzeba tam
@DrQ: no nie wiem, w Formule 1 sie tak wyprzedzaja i nikt nie jest za to karany. wlasnie dlatego, jak wczesniej wspomnialem, dziwna to dla mnie zasada. Aczkolwiek bede sie jej trzymac.
Mowisz tez ze dwukrotnie to zrobilem. Druga sytuacja to z pewnoscia T1 na drugim okrazeniu. I tu sie zgadzam, zlamalem zasade, o ktorej nie wiedzialem i jesli dostane za to kare, nie
@PanBulka: Byłeś też przede mną zanim zacząłem wchodzić zakręt na drugim okrążeniu w T1. O to w tej zasadzie chodzi, żeby móc kogoś przepisowo wyprzedzić musisz znaleźć się minimum na wysokości połowy jego samochodu przed dohamowaniem, przez co nie odcinasz go od wyjścia z zakrętu. Jest to różnie interpretowane, w F1 generalnie uznaje się zasadę, że gdy atakujesz, to twoje przednie koło musi być na wysokości tylnej osi przeciwnika. Pierwszy atak
@DrQ: Dzięki za rzeczowy opis sytuacji z Twojego punku widzenia. Co do pierwszej sytuacji, to szedłem na żyletkę ale chyba się mieściłem, szczerze mówiąc to nawet nie wiem jak to dokładnie wyglądało, bo zapomniałem o tej sytuacji i nie spojrzałem na replay. Drugi atak, no cóż. Hamowałem później bo założyłem że nie odpuścisz i przejedziemy ten zakręt bok w bok a, że byłem po wewnętrznej to o optymalnej linii mogłem zapomnieć
@TheSznikers: Ja dostałem na początku w bok od @lawicko ale delikatnie, nawet nie pamiętam czy miałem jakieś uszkodzenia także luz. Słaby początek i kilka moich błędów niestety zaowocowało karą przejazdu przez pitstop, ale myślałem, że spadnę niżej więc też nie było tragedii. Ogólnie dobry wyścig, sporo emocji i zacięta walka.
@matelusz1: Gdyby nie ta fizyka i kauczukowe zderzaki, na T1 tez nie było by takich cudów. Dzięki za emocjonującą końcówkę,
@RealAKP: mi najbardziej podobalo sie moje odrobienie ponad 35s starty do @lawicko i @skethoo na dystansie 10lap :) kurde bylbym 3 ale przez moja glupote wyszly #januszesimracingu i taki spadek... ( ͡°ʖ̯͡°)
@RealAKP: wybacz jeśli Cię uderzyłem, pamiętam, że był jakiś kontakt na T1 ale starałem się jechać swoim torem jazdy bo miałem czerwono z każdej strony na helicorsie, rzucę okiem jeszcze na replaya. @TheSznikers: no beemki to miały zacne tempo w tym wyścigu, moje tempo wyścigowe to było 2:26 i to przed #!$%@?ęciem jakie zafundował mi @manix93, potem już 2:31 i auto latało na boki co w konsekwencji skończyło się
@lawicko: Nie ma sprawy, nic się nie stało, w takim ścisku trudno uniknąć małych puknięć. Do następnego sezonu wprawdzie jeszcze długo, ale można by zacząć się zastanawiać. Trzeba zrobić listę propozycji i głosowanie. Chociaż niezależnie od tego, jakimi autami będziemy jeździć, to pewnie tory z DLC znajdą się w sezonie, więc można założyć, że wszystkie DLC będą wymagane.
@lawicko: Wybacz, miałem w tym momencie dobre tempo (2:33, a nawet 2:32) i tak zahamowałeś wolno i wcześnie że nie miałem za bardzo możliwości nie uderzenia. :/
@lawicko: Po prostu to była dziwna sytuacja, bo nawet atakować nie chciałem, gdyż z racji że jechałeś McL to bym Cię łyknął na prostej ( ͡°͜ʖ͡°). Byłem strasznie daleko hamuje w punkt, a tu nagle patrzę stoisz, stanąłem na hamulcu ale nie pomogło. ( ͡°ʖ̯͡°) Wstyd (╯︵╰,)
Moja relacja: Qual: Pierwsze pomiarowe kółko, cały czas Delta na zielono, szykuje się nowe, zacne PB, ale w 3 sektorze najpierw ktoś mnie przyblokowal a potem ktoś inny leciał pięknym driftem w poprzek toru i wpadłem na niego. Drugie kółko pomiarowe całkiem nie udane. Na trzecim nerwowka, bo czas się kończy. Ostatecznie kończy się 2 miejscem. Nie ma zle.
Wyścig. Drugie miejsce na starcie daje mi start po lewej, wydaje mi się
Tutaj też zgłaszamy incydenty kolizje itp. do późniejszego rozpatrzenia
Obecnie na serwerze jest już dostępny tor na kolejny wyścig - Zandvoort
@xWaleq @rzezol @ckbucu @rzezol @manix93 @oldman83 @bomber89 @zabaracer @tenbatonik @Cummykaze @iso9001 @iAdamM @kamien_w_bucie @patrollo2 @Rabsztok @zacmiony @snsv @lawicko @tatwarm @mdc
#assettocorsa #simracing #acleague
@Oldman83 - za spowodowanie klasycznego ligowego karambolu na T1. Wszyscy jechali tam w miarę równo, ale zagapiłeś się i zanurkowałeś. Ja oberwałem rykoszetem. Mam wrażenie, że większość (szczególnie tych mniej doświadczonych) kierowców podąża ślepo za swoimi punktami hamowania nie potrafiąc dostosować się do sytuacji na torze. W T1 zawsze wchodzi się wolno, więc trzeba tam
@DrQ: no nie wiem, w Formule 1 sie tak wyprzedzaja i nikt nie jest za to karany. wlasnie dlatego, jak wczesniej wspomnialem, dziwna to dla mnie zasada. Aczkolwiek bede sie jej trzymac.
Mowisz tez ze dwukrotnie to zrobilem. Druga sytuacja to z pewnoscia T1 na drugim okrazeniu. I tu sie zgadzam, zlamalem zasade, o ktorej nie wiedzialem i jesli dostane za to kare, nie
@matelusz1: Gdyby nie ta fizyka i kauczukowe zderzaki, na T1 tez nie było by takich cudów. Dzięki za emocjonującą końcówkę,
kurde bylbym 3 ale przez moja glupote wyszly #januszesimracingu i taki spadek... ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@TheSznikers: no beemki to miały zacne tempo w tym wyścigu, moje tempo wyścigowe to było 2:26 i to przed #!$%@?ęciem jakie zafundował mi @manix93, potem już 2:31 i auto latało na boki co w konsekwencji skończyło się
Qual: Pierwsze pomiarowe kółko, cały czas Delta na zielono, szykuje się nowe, zacne PB, ale w 3 sektorze najpierw ktoś mnie przyblokowal a potem ktoś inny leciał pięknym driftem w poprzek toru i wpadłem na niego. Drugie kółko pomiarowe całkiem nie udane. Na trzecim nerwowka, bo czas się kończy. Ostatecznie kończy się 2 miejscem. Nie ma zle.
Wyścig.
Drugie miejsce na starcie daje mi start po lewej, wydaje mi się