Wpis z mikrobloga

OTO wyniki wyścigu na torze SPA

Tutaj też zgłaszamy incydenty kolizje itp. do późniejszego rozpatrzenia

Obecnie na serwerze jest już dostępny tor na kolejny wyścig - Zandvoort

@xWaleq @rzezol @ckbucu @rzezol @manix93 @oldman83 @bomber89 @zabaracer @tenbatonik @Cummykaze @iso9001 @iAdamM @kamien_w_bucie @patrollo2 @Rabsztok @zacmiony @snsv @lawicko @tatwarm @mdc

#assettocorsa #simracing #acleague
TheSznikers - OTO wyniki wyścigu na torze SPA

Tutaj też zgłaszamy incydenty kolizj...

źródło: comment_cwPI1SfHVC6rJxL2nbC3GTHbYlq2aD7Y.jpg

Pobierz
  • 42
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Nie dojechałem do końca, ale i tak reportuje, bo trochę zaczyna to już być denerwujące:

@Oldman83 - za spowodowanie klasycznego ligowego karambolu na T1. Wszyscy jechali tam w miarę równo, ale zagapiłeś się i zanurkowałeś. Ja oberwałem rykoszetem. Mam wrażenie, że większość (szczególnie tych mniej doświadczonych) kierowców podąża ślepo za swoimi punktami hamowania nie potrafiąc dostosować się do sytuacji na torze. W T1 zawsze wchodzi się wolno, więc trzeba tam
  • Odpowiedz
to absolutna podstawa w kulturze ścigania się


@DrQ: no nie wiem, w Formule 1 sie tak wyprzedzaja i nikt nie jest za to karany. wlasnie dlatego, jak wczesniej wspomnialem, dziwna to dla mnie zasada. Aczkolwiek bede sie jej trzymac.

Mowisz tez ze dwukrotnie to zrobilem. Druga sytuacja to z pewnoscia T1 na drugim okrazeniu. I tu sie zgadzam, zlamalem zasade, o ktorej nie wiedzialem i jesli dostane za to kare, nie
  • Odpowiedz
@PanBulka: Byłeś też przede mną zanim zacząłem wchodzić zakręt na drugim okrążeniu w T1. O to w tej zasadzie chodzi, żeby móc kogoś przepisowo wyprzedzić musisz znaleźć się minimum na wysokości połowy jego samochodu przed dohamowaniem, przez co nie odcinasz go od wyjścia z zakrętu. Jest to różnie interpretowane, w F1 generalnie uznaje się zasadę, że gdy atakujesz, to twoje przednie koło musi być na wysokości tylnej osi przeciwnika. Pierwszy atak
  • Odpowiedz
@DrQ: Dzięki za rzeczowy opis sytuacji z Twojego punku widzenia. Co do pierwszej sytuacji, to szedłem na żyletkę ale chyba się mieściłem, szczerze mówiąc to nawet nie wiem jak to dokładnie wyglądało, bo zapomniałem o tej sytuacji i nie spojrzałem na replay. Drugi atak, no cóż. Hamowałem później bo założyłem że nie odpuścisz i przejedziemy ten zakręt bok w bok a, że byłem po wewnętrznej to o optymalnej linii mogłem zapomnieć
  • Odpowiedz
@TheSznikers: Ja dostałem na początku w bok od @lawicko ale delikatnie, nawet nie pamiętam czy miałem jakieś uszkodzenia także luz. Słaby początek i kilka moich błędów niestety zaowocowało karą przejazdu przez pitstop, ale myślałem, że spadnę niżej więc też nie było tragedii. Ogólnie dobry wyścig, sporo emocji i zacięta walka.

@matelusz1: Gdyby nie ta fizyka i kauczukowe zderzaki, na T1 tez nie było by takich cudów. Dzięki za emocjonującą końcówkę,
  • Odpowiedz
@RealAKP: wybacz jeśli Cię uderzyłem, pamiętam, że był jakiś kontakt na T1 ale starałem się jechać swoim torem jazdy bo miałem czerwono z każdej strony na helicorsie, rzucę okiem jeszcze na replaya.
@TheSznikers: no beemki to miały zacne tempo w tym wyścigu, moje tempo wyścigowe to było 2:26 i to przed #!$%@?ęciem jakie zafundował mi @manix93, potem już 2:31 i auto latało na boki co w konsekwencji skończyło się
  • Odpowiedz
@lawicko: Nie ma sprawy, nic się nie stało, w takim ścisku trudno uniknąć małych puknięć. Do następnego sezonu wprawdzie jeszcze długo, ale można by zacząć się zastanawiać. Trzeba zrobić listę propozycji i głosowanie. Chociaż niezależnie od tego, jakimi autami będziemy jeździć, to pewnie tory z DLC znajdą się w sezonie, więc można założyć, że wszystkie DLC będą wymagane.
  • Odpowiedz
@lawicko: Wybacz, miałem w tym momencie dobre tempo (2:33, a nawet 2:32) i tak zahamowałeś wolno i wcześnie że nie miałem za bardzo możliwości nie uderzenia. :/
  • Odpowiedz
@lawicko: Po prostu to była dziwna sytuacja, bo nawet atakować nie chciałem, gdyż z racji że jechałeś McL to bym Cię łyknął na prostej ( ͡° ͜ʖ ͡°). Byłem strasznie daleko hamuje w punkt, a tu nagle patrzę stoisz, stanąłem na hamulcu ale nie pomogło. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Wstyd (,)
  • Odpowiedz
Moja relacja:
Qual: Pierwsze pomiarowe kółko, cały czas Delta na zielono, szykuje się nowe, zacne PB, ale w 3 sektorze najpierw ktoś mnie przyblokowal a potem ktoś inny leciał pięknym driftem w poprzek toru i wpadłem na niego. Drugie kółko pomiarowe całkiem nie udane. Na trzecim nerwowka, bo czas się kończy. Ostatecznie kończy się 2 miejscem. Nie ma zle.

Wyścig.
Drugie miejsce na starcie daje mi start po lewej, wydaje mi się
  • Odpowiedz