Wpis z mikrobloga

Dzisiaj lekki widok od kuchni. Właśnie pracuję nad nowymi kafelkami - wodą. Grafika jest bardzo robocza, więc proszę nie załamujcie nad nią rąk, bo jest do wyrzucenia( ͡º ͜ʖ͡º) Już chyba udało mi się ładnie zakodować wykrywanie momentu, gdy gracz wskakuje do wody. Teraz wystarczy dorobić animacje.

Co dalej? Odpuszczam na razie grafikę, bo jak zacznę robić na zmianę z kodem to koncepcja zmieni mi się 10 razy i nie będzie spójności. Zrobię ją raz a dobrze. W najbliższym czasie chyba wezmę się za menu i nawigację. W najbliższym czasie, czyli dopiero po wtorku - obrona inżyniera ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chcesz być na bieżąco to obserwuj #gamedevpogodzinach, to nic nie kosztuje!
Krótkie przypomnienie: tworzę gierkę na #android, zręcznościówka pełną gębą. Zależy mi na prostocie i czystej rozrywce, jak za dawnych lat. Całość piszę w Corona SDK, do grafiki wspomagam się Illustratorem

#gamedev #androiddev
Grzmihui - Dzisiaj lekki widok od kuchni. Właśnie pracuję nad nowymi kafelkami - wodą...

źródło: comment_uZvgMhGGG4r8mvIxNXvbZ8yohyuyCOYW.jpg

Pobierz
  • 2
@ayasecon: Z wodą to wiadomo, jak się wpadnie to kicha. Z resztą nie planuję raczej jakiś udziwnień, ewentualnie może jeszcze jeden specyficzny typ dodam i tyle. Reszta jest bardziej wizualną różnicą, planuje, aby każdy przeciwnik poruszał się po swoich oddzielnych polach dla spójności ;)