Szukam sobie jakiegoś #gravel i widziałem kilka modeli z osprzętem sram 1x12 z kasetą 10-50. Czy są modele z podobnym setupem tyle, że od shimano (np. slx, xt)? Nawet nie musi być di2/axs. Czy trzeba sobie samemu taki zestaw rzeźbić?
4k € to trochę ponad mój budżet, a nie powiem, taka kaseta by miała u mnie zastosowanie
@kinollos: Cannon z najlepszej ery, czyli podziału na szos na ultralekkie do górskich wspinaczek i aero na jazdę po płaskim. Teraz skręciło to w dziwną stronę i robią jakąś gównohybryde - ani to lekkie ani 100% oreo ( ͡°ʖ̯͡°)
Czy zestawy do konwersji na e-bike będą działać w rowerze na pasek? Nie udało mi się znaleźć dedykowanego zestawu. Chciałbym ojcu przerobić Specialized Source Eleven na elektryka.
Retro Porsche na bazie obecnej 718 z wyglądem starszych 911, techniką i prowadzeniem z obecnych samochodów to byłby majstersztyk. Na pewno znaleźliby się chętni zapłacić tyle ile za średnią Carrerę.
@komoornik ale GW i S to są małoseryjne firmy tuningowe, gdzie auto kosztuje 2-3mln zł (koszt bazy i prac), a mi chodzi o auto prosto z salonu Porsche - wersja limitowana małego caymana np. Cayman RS 2.7, które wyglądałoby. jak Carrera RS 2.7 i kosztowalo poniżej 700k pln. Cos jak Mini, Fiat500 czy ostatnio Koenigsegg CC850.