Jak Sewilla stała się miastem rowerzystów
Hiszpańskie miasto zaprojektowała i wybudowało zintegrowaną, 50 milową sieć dróg rowerowych w okresie dwóch lat. Kosztowało to 5 tysięcy miejsc parkingowych i 32 miliony dolarów. Doprowadziło to do transformacji społeczeństwa i zwiększyło 11-krotnie liczbę podróży rowerami w cztery lata. [ENG]
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- #
- 289
Komentarze (289)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Taki drobny szczegół.
Latem lubię jeździć rowerem np do pracy ale w deszczu i śniegu nie mam zamiaru tego robić bo nie jestem zidoktdynowanym idiotą w jajogniotach. Rower nie zastąpi samochodu tak jak samochód roweru. To dwa różne środki o odmiennej charakterystyce.
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
To już cała wspólnota!
Doskonale wie o tym wroclawianin Lech Janerka!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jud-Suss: to już drugi komentarz tego typu tutaj. Co jest nie tak z Wrocławiem? Chętnie się dowiem po latach bezproblemowego rowerowania we Wrocu ( ͡° ͜ʖ ͡°)