Zobacz jak Tesla 3 jedzie na Autopilocie bez pomocy kierowcy
Właściciel Tesli Model 3 pokonał trasę ponad 70 km w czasie 1 godzina 19 minut. W tym czasie w żadnym stopniu nie prowadził samochodu. Jak informuje nagrywający, droga była kręta i do tego skąpana w gęstej mgle.
j.....i z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 14
Komentarze (14)
najlepsze
IMHO:
to była jedna z tych ameb która blokuje czujniki Autopilota i gdy ten wykrywa zagrożenie i przekazuje sterowanie kierowcy ( bo AP sam np. nie może zmienić pasa ruchu (teoretycznie jest testowa opcja "nawigacji na autostradzie" w EAP/FSD ale tylko w USA, a filmik masz z Taiwanu ) to wtedy "kieruje" pomarańcza za kierownicą.
A AP myśli, że kierowca ma ręce na kierownicy i przejął sterowanie więc się rozłącza
2. Średnia wyszła koło 30 mil na godzinę czyli 50 km/h czyli w sumie tempo starego dziadka na drodze w terenieniezabudowanym gdzie to auto powinno spokojnie lecieć te
@alteron: Potwierdzam. Ja maluchem szybciej latam ;)
Jednak nie zapominajmy, że ta technologia dopiero się rodzi i jak każda technologia, musi dojrzeć.
Oby tylko nie zakazali normalnego prowadzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@alteron: ziomek mówi że właśnie odwrotnie, gopro łapie dużo lepszy obraz niż jego oczy widziały
widziałem gdzieś filmik, że autopilot sam ogarniał wszystko i nikt rąk na kierownicy nie trzymał
poza tym na asfalcie cały czas są namalowane pasy, zapraszam do PL czy kilku innych państw gdzie pasy nie są namalowane albo już jest starta farba, droga wąska i kręta
@notdot: Zalezy od producenta, możesz chwilę nietrzymać, do kilkunastu - kilkudziesięciu sekund
Możesz też trzymac kierownicę ale nie "aktywnie" - ja właśnie tak uzywam tego ficzera w swoim aucie. Trzymam ręke na kierownicy ale pozwalam kierować automatowi, o ile oczywiście są warunki po temu. W sytuacji kiedy droga jets bardziej kręta lub linie bywają
@antyfoliarz: Odróżnij "system kontroli pasa" od "Pilot Assist II", dodatkowa opcja przy zakupie. Mam w XC60, najlepiej wydana kasa na wyposażenie dodatkowe ever. Masz to u siebie?