Aktywne Wpisy
WuZet_ 0
Szukam adresu i telefonu do @Karakan2540 za podanie prawdziwych płacę 500. Jest z #wroclaw Siedzi na tagach #siatkowka i #famemma
Jak ktos ma, zapraszam na priv, dogadamy szczegóły
Jak ktos ma, zapraszam na priv, dogadamy szczegóły
zloty_wkret +1887
- pieniądze gorsze,
- częste nadgodziny,
- częste zwolnienia.
I wszystko to tylko po to, żeby pracować przy grach, bo się je lubi? Przecież to może ma 10% znaczenia, ostatecznie i tak klepiesz jakiś kod, a powiązania tego z mechaniką gry czy samą grą może nawet nie widzisz, bo robisz jakiś szczegółowy task. I nie zrozumcie mnie źle, dla przykładu korzystam z duolingo i chętnie bym przy takim duolingo pracował, ale dlatego, że mam pomysły na usprawnienia, no i codziennie widziałbym efekt swoich działań; znam produkt etc. W grach tego nie ma.
#programista15k
@lunaexoriens: ta, żyj złudzeniami że twoje pomysły byłyby wprowadzane ot tak. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@lunaexoriens: romantyzujesz w drugą stronę. Po pierwsze, nikt by cię nie dopuścił żebyś wrzucał jakiekolwiek swoje usprawnienia do repo, co najwyżej PM by łaskawie wysłuchał i wrzucił na dno backlogu. Efektów też byś pewnie wiele nie widział, trafiłbyś do zespołu robiącego plugin dla jednego konkretnego zamkniętego środowiska albo inne gówniane rzeczy typu fixowanie błędów których nawet nie widziałeś
To czy masz wpływ na produkt to zupełnie inna sprawa i zależy od wielkości zespołu który ten produkt tworzy i kim w tym
poza tym są podbranże gamedevu w których da się żyć i zarabiać podobnie jak reszta programistów, np. gry mobilne - ale to już raczej nie w polskich firmach
@nad__czlowiek: Nah. To określenie było prawidłowe jakieś 20-25 lat temu. Prawie wszystko z tych rzeczy, które kiedyś trzeba było pisać, dziś możesz wyklikać i nawet metodą prób i błędów znaleźć odpowiednie wartości. Nie mówię, że ta wiedza się nie przydaje, ale w żadnym razie nie określiłbym jej już jako wymaganą.