Wpis z mikrobloga

@Pompejusz: Żeby jeździć tirem i srać do żwira to wystarczy mieć dwie ręce (mogą być lewe) i dodatnie iq. Wcale mnie nie dziwi że przerasta ich rozłożenie ciężaru na naczepie patrząc na to co #!$%@?ą na drogach. Pan Mariusz jak zawsze z rigczem.
  • Odpowiedz
@Pompejusz: teraz chyba już każdy koń pokazuje obciążenie na ciągnącej, także tak - to kierowca odpowiada za przeładowaną ośkę jeśli nie zgłosił tego magazynierowi i swojemu spedytorowi - jeśli zgłosił i kazali jechać, wtedy jest czysty.

Bądźmy poważni, jak kierowca chce odpowiadać tylko za kręcenie kółkiem, to niech #!$%@? na jazdę wokół komina - nikt nikomu nie każe jeździ w długich trasach które wymagają trochę więcej myślenia i samodzielności oraz odpowiedzialności.
  • Odpowiedz
@Pompejusz: kierowca to idiota, bo z tego co pamiętam, to tam było znaczne przeciążenie z przodu. Oglądałem ten film, w którym to mówił. 500 dniówki, to by każdy chciał, ale jakiekolwiek przejawy myślenia, czy brania odpowiedzialności za swoje działania, to już mądrzejsze nie wspominać xD
  • Odpowiedz
@eloyard wszystko prawda, ale w okół komina tez można ośkę przeładować. Po prostu wbrew obiegowej opinii, będąc kierowcom też ma się pewne obowiązki, to nie tylko kręcenie kółkiem. Papiery, rozłożenie towaru, zabezpieczenie, to tez jest praca kierowcy.
  • Odpowiedz
@Saper86: więc jak ty się nieumyślnie pomylisz i narazisz firmę na straty to mało że masz pokryć to z własnej kieszeni to jeszcze pracodawcy powinni publicznie na rynku cię wsadzić w dyby i chłostać? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JudzinStouner: on jakieś tegry ładował nie wiem gdzie to było na słowacji ale lepiej mieć to oparte o burte i przeważone niż gdyby miało polecieć do przodu, a co do wagi to na słowacji nie ma wagi nigdzie, oni sie tylko kontrolą opłat i wyprzedzaniem interesują więc też dziwne że ktoś go po wyjezdzie z firmy ważył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Pompejusz: no ale ma rację, kierowca ma też swoje obowiązki i jeśli ich nie dopełni to powinien dostać mandat. Tak samo z odśnieżaniem naczepy zimą - to jest obowiązek kierowcy by pojazd nadawał się do jazdy.
  • Odpowiedz
  • 1
@Pompejusz 50 ojro za takie coś to i tak łaskawie, jak pracowałem przy lohrach to nowy przyszedł i w Belgii przytulił 4k euro za busy na naczepie, max jest 4,20m on miał 4,60m i mówili mu inni żeby opuścił ile się da, nie wyjechał dobrze z portu a już go zatrzymali
  • Odpowiedz
@StdPtr: @Pompejusz co innego się jebnąć, a co innego nie dopilnować czegoś i dostać z tego tytułu mandat imienny.
Jakby kierowca dostał mandat za prędkość, to Pudzian też miałby go wziąć na klatę? Pomijam, że zapłacenie go przez Pudziana dałoby #!$%@? przykład dla innych kierowców, że nie muszą pilnować załadunku.
  • Odpowiedz