Wpis z mikrobloga

@Milo900: gdyby pociągnąć je od samej obwodnicy do Grunwaldzkiej to pewnie miałoby sens.
Tyle że tak to się nie da, bo w Oliwie budynki, a na górze wiadukt za wąski.
Ale gdyby to rozwiązać to dwa pasy byłyby spoko.

Bo tak tylko w lesie dołożyć kawałek z dodatkowym pasem to faktycznie bez sensu
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@hellfirehe
Ja i tak w innym wpisie uwazam ze jest coraz gorzej z tymi korkami

https://wykop.pl/wpis/76092723/wpis

I zobaczysz ze w 2026 beda jeszcze wieksze korki w tym miejscu, bo oddadzą obwodnice metropolitalną w 2025 i duzo ludzi zacznie sie budowac lub deweloperzy beda budowac mieszkania blisko tej obwodnicy, reklamujac ze stad "tylko 15 minut" do centrum
  • Odpowiedz
a dalej koło parku też poszerza xD ?


@jazdaniebieski2023: a czemu nie? ¯\(ツ)/¯ po #!$%@? drzewa w parku? po #!$%@? ta niska zabudowa wzdłuż starego rynku/ opata? tam i tak mało ludzi mieszka, przenieść do jakichś czworaków i walnąć kolejne pasy ( ͡° ͜ʖ ͡°) ewentualnie poszerzyć opacką o kawałek cmentarza xD
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@Elterchet nie chodzi o to zeby nie zmieniac. Odpal sobie raz mapy google i zobacz jak to wszystko jest #!$%@? w gdanskh dziwnych drog i drózek. Bez ladu i skladu i bez porzadnego planowania przestrzennego. Wszedzie tylko miasto potrafi nowe osiedla wrzucac.

Zobacz okolice gdanska, banino, chwaszczyno, malkowo, zukowo. Tam teraz jest zabudowa jednorodzinna, ale beda zaraz robic osiedla. Ci ludzie ktorzy tam beda mieszkac w wiekszosci beda jezdzic do gdanska do
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Elterchet owszem jest, ale to jest dopiero przedsmak, tego co czeka te okolice przez najblizsze lata. Beda developerzy sprzedawac to jako "tanie" mieszkania po 6-10k za m2. I ludzie beda to kupowac bo "blisko" gdanska.
  • Odpowiedz