Wpis z mikrobloga

@kulka1337: nie są. Giulietta to udany samochód i gdyby jeszcze produkowali, to wymieniłbym swoją na nową. Polecam dołączyć do grupy na fb: Alfa Romeo Giulietta & Mito Team Poland. Poczytaj sobie co nie co, auto jest w eksploatacji od 14 lat, więc i doświadczenie użytkowników dość spore.
  • Odpowiedz
@PanKeks: 1.4 TJet jest bardzo dobry i zapewnia dobrą dynamikę, a spalanie to 7.5L na 100 km (moja srednia z 3 lat eksploatacji). Uważać należy jedynie na silniki 1.4 z aktywatorem zaworów MultiAir (150, 170 HP). Jeżeli kupuje się tani egzemplarz, to prawdopodobnie konieczna będzie jego wymiana, która obecnie kosztuje ok. 7 tys. PLN (sam aktywator 5k PLN plus robocizna).
  • Odpowiedz
@kulka1337: chyba wszystkie wersje silnikowe są w miarę udane w tym modelu. Samo auto polecam - jak to Alfa Romeo - przebija się stylem wizualnie spośród innych kompaktów, zawsze się człowiek obejrzy za ładną Giuliettą wśród tych golfów, ładna linia, proporcje, wykończenie nie top quality ale całkiem dobrze. Na pewno warte uwagi. Byle rudej nie było.
  • Odpowiedz
@PanKeks: tak jak napisałem - po liczbie kucyków pod maską. Tylko wersje 150 oraz 170 HP są wyposażone w silnik z aktywatorem MultiAir. Jeżeli w oglądanym egzemplarzu był wymieniany, jest na to faktura, to nie ma się czego bać.

Oczywiście, wszystko zależy od budżetu i jak świeży to będzie egzemplarz. Cenowo kuszące są wersje z silnikami 1.4 lub 1.6 JTDm, które mają 105HP i nie bez powodu mają takie ceny -
  • Odpowiedz
@Aureilon: ruda będzie, na pewno w pierwszych rocznikach produkcji. Newralgiczne miejsce to progi pod drzwiami pasażera - jak gniją, to tylko tam i pod osłoną nadkola. No, ale te progi można przecież zrobić i śmigać dalej. :)
  • Odpowiedz
@kulka1337: silnik udany, ale sprawdź czy była ostatnio dwumasa wymieniania. - Jest problem z dostępnością a jak są dostpęne. to koszt z wymianą to koło 5000. Przynajmniej tak było w 159 z tym silnikem
  • Odpowiedz
@kulka1337: niepopularna jak widzę opinia: Giulietta to gówno. nigdy żaden samochód nie #!$%@?ł mi się tak jak ten złom. psują się rzeczy niestworzone: urywają się klamki (od środka!), psuje się wiązka w klapie, pękają zbiorniczki płynu, padają moduły blue&me, rozwalają się klapki wlewu paliwa. to z takich tańszych rzeczy. z droższych pieprzą się skrzynie automat, moduły multiair, zawias tył kosztuje jakieś chore pieniądze bo wymienia się jako całość. nie polecam, straszne
  • Odpowiedz
@kimunyest95: właśnie co jest nie tak z tym multiair możesz przybliżyć? Słyszałem dobre opinie o 1,4 t-jet , kumpel wiele jat jeździł bravo i chwalił. Zastanawiam się nad giuliettą z 1,4 , ale kurcze no 120 km to jednak moze chyba trochę być mało.
  • Odpowiedz