Samsung odpowiada na kontrowersyjną reklamę Apple Crush!
Samsung odpowiedział Apple własnym spotem Uncrush! Pokazuje dalszy ciąg historii po zakończeniu spotu ze zmiażdżonymi instrumentami.
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
Samsung odpowiedział Apple własnym spotem Uncrush! Pokazuje dalszy ciąg historii po zakończeniu spotu ze zmiażdżonymi instrumentami.
zPo fali krytyki Apple przeprosiło za reklamę Crush iPada Pro. Firma zdecydowała się na wycofanie spotu z emisji telewizyjnej.
zTesla zwolniła cały dział marketingu w Stanach Zjednoczonych po zaledwie czterech miesiącach od jego utworzenia.
zW 2023 marki własne jako sektor na polskim rynku przekroczyły wartość 50 mld zł (wzrost o 19%). Klienci deklarują, że zamierzają kupować jeszcze więcej takich produktów.
zWyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co za sprawą technologii rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś.
zTylko dla 18% badanych praca jest ważną sferą ich życia. Dla Zetek zdecydowanie ważniejszy jest samorozwój.
zWedług nieoficjalnych informacji TikTok prowadzi rozmowy z reklamodawcami o wprowadzeniu funkcji generowania przez AI wirtualnych influencerów. Ci mieliby występować w filmach w aplikacji i odpłatnie promować produkty.
zSpot programu lojalnościowego Avios (British Airways) to właściwie jedna scena. Grupa ludzi w codziennych ubraniach płynie z dużą prędkością po morzu na elektrycznych deskach surfingowych. Wszystko nakręcono bez korzystania z obrazów generowanych komputerowo.
zDiscord, który przez lata podkreślał, że nie wyświetla reklam. Tłumaczy że musi podążać za konkurentami, którzy niedawno wprowadzili reklamy, jak Netflix, Amazon Prime czy Paramount Plus.
zSpot Under Armour stworzony przez AI wywołał pytania o wykorzystania pracy twórców poprzedniej reklamy marki.
zStart-upy mogą uzyskać duży zwrot z performance marketingu, ale większe firmy wyższy zwrot z inwestycji w reklamę (ROI) uzyskają z działań związanych z budowaniem marki. Wskazuje na to badanie, którego wyniki zaprezentowano podczas amerykańskiej konferencji SXSW 2024.
zProducent sprzętu do gier płacił za reklamy pokazywane użytkownikom zamieszkałym w Kalifornii, mimo że nie sprzedawał produktów w tym stanie. Amazon odpowiedział, że problem dotyczy „niewielkiego procenta” sprzedawców.
zPrzepis na dobrą i złą reklamę podpowiadają badacze, którzy na co dzień analizują reakcje konsumentów za pomocą eye trackingu, face trackingu, badań neuro.
zNowe badanie pokazuje, że spopularyzowane przez Netflixa algorytmy rekomendujące treści cyfrowe zmieniły nasz sposób odbierania takich treści i towarzyszących reklam.
zWokół Pokolenia Z pojawia się wiele stereotypów. Zarzuca mu się łamanie zasad, roszczeniowość i niecierpliwość. Z drugiej strony niektóre badania pokazują, że Zetki są oddane swoim przekonaniom, cenią indywidualizm, sporo potrafią.
zPolacy coraz rzadziej zaglądają do aplikacji randkowych, a kiedy już to robią, spędzają w nich znacznie mniej czasu. Mniejsze zainteresowanie cyfrowymi randkami po pandemii może być podyktowane potrzebą bardziej autentycznych kontaktów międzyludzkich..
zCEO Adidasa Bjorn Gulden zwrócił uwagę, że pełna koncentracja na DTC prowadzi do utraty wiedzy o klientach lokalnych sprzedawców. Jej skutkiem jest też uboższe osobiste doświadczenie marki.
zSpot Uber Eats przygotowany na Super Bowl zawierał żartobliwą scenę. w której mężczyzna uczulony na orzeszki ziemne je masło orzechowe. Marka zapowiedziała usunięcie sceny.
zPokolenie 50+ na rynku pracy od lat walczy ze stereotypami na swój temat. Często jest pomijane w procesach rekrutacyjnych.
zSklep online duka.com automatycznie dodawał do koszyka kupującego niezamówione produkty. To niezgodna z prawem praktyka dark patterns. Decyzja UOKiK dotyczy także zrekompensowania strat konsumentom.
zWykop.pl