Polacy jeżdżą jak bandyci i jest to statystycznie potwierdzony fakt. Tu nie ma z czym dyskutować.
Więc przestańcie w końcu zwalać swoją własną degenerację na polityków, pieszych i rowerzystów i po prostu zacznijcie w końcu jeździć zgodnie z przepisami.
@rzulta_gemba: xd Zazwyczaj mówią tak ludzie którzy codziennie pokonują stała trasę do pracy która znają na pamięć i stresują się gdy muszą pojechać do innego miasta. Jeżdżę bardzo dużo i dostrzegam przeznakowanie dróg oraz irracjonalne rozwiazania drogowe. Jak pojedziesz na zachód to dopiero zrozumiesz jakie fikołki znajdują się na polskich drogach . Jeśli jeździłeś na zachodzie i wciąż uważasz, że it's fine, to gratuluję i zakładam, że głosujesz na PiS albo
@giguga: Ale my tu mowimy o podstawowym przestrzeganiu przepisów które zapewniają bezpieczeństwo. A bydło co krok wyprzedza na przejściach, na 50tce jedzie 70 żeby stanąć 200m dalej na światłach czy uważa że 10m to bezpieczna odległość przy prędkości 140km/h. #!$%@?ł pies nadmiar znaków. Tu chodzi o posiadanie mózgu i nie traktowanie siebie jako pępka świata bo mi się spieszy być minute szybciej w domu...
@rzulta_gemba: dlatego trzeba działać infrastrukturą, a nie przepisami. Jak na drodze ze zdjęcia postawisz ograniczenie do 50, to nic to nie da.
@kuraku: ale statystyki pokazują, że najwięcej wypadków jest na drogach z dobrą widocznością. Na #!$%@? ludzie ostrożniej jeżdżą i wypadków jest mniej.
@Aciapek: rzecz w tym, że nie mamy wiele dróg szybkiego ruchu i większość trasy pokonujesz jadąc 50 km/h . To prędkość nie do zaakceptowania dla kogoś codziennie poruszającego się samochodem na dużych odległościach jak dla kurierów, przedstawicieli handlowych itp .
może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tą wasza infrastruktura żeby było mniej wypadków? XD
@jmuhha: właśnie dajesz świadectwo swojej świadomości braku zrozumienia bezpieczeństwa na drodze i z czego ona wynika oraz dla mnie jest pewne, że mało jeździsz.
Bo to działa tak... Jeśli przechodzisz koło remontowanego budynku i cegła spadnie ci na głowę to kogo obwiniasz za wypadek? Ekipę która nie zabezpieczyła dostatecznie budowy czy siebie za brak uwagi
ale statystyki pokazują, że najwięcej wypadków jest na drogach z dobrą widocznością. Na #!$%@? ludzie ostrożniej jeżdżą i wypadków jest mniej.
@Antybristler: no bo dziury, to jest jakieś tam niezamierzone, ale narzędzie w ramach uspokajania ruchu. Mamy #!$%@?ą hierarchię dróg, mamy wielopasmowe drogi z przejściami dla pieszych. Jak dasz komuś długi i prosty pas asfaltu szerokości 4 metrów i postawisz ograniczenie do 30, to prędzej niż później ktoś tam pojedzie 120.
@giguga: W wakacje zrobilem kilkaset km po Niemczech. Ani razu nikt nie przekraczał dozwolonej prędkości, czy to mieście czy na autostradzie( nawet jak było postawione na niej 80tka z powodu remontu). Problem nie leży w przepisach tylko w ludziach i ich 'ja wiem lepiej' A w polsce za przycierkę na parkingu dostaniesz 1000zł mandatu a za jazdę 100km/h w mieście dostaniesz też tysiaka. (╯°□°)╯︵
Tu nie ma z czym dyskutować.
Więc przestańcie w końcu zwalać swoją własną degenerację na polityków, pieszych i rowerzystów i po prostu zacznijcie w końcu jeździć zgodnie z przepisami.
#samochody #drogi #prawojazdy #polskiedrogi
@kuraku: ale statystyki pokazują, że najwięcej wypadków jest na drogach z dobrą widocznością. Na #!$%@? ludzie ostrożniej jeżdżą i wypadków jest mniej.
Mam wrażenie że to wytłumaczenie samych sebixow za kierownicą.
Co mają wam żwir na każdym zakręcie na poboczu robić do wyhamowania waszego gruza?
Zacznijcie jeździć zgodnie z przepisami, przewidując zachowania na drodze i obędzie się bez mandatu, zdenerwowania i żyłowania waszego gruza xD
@jmuhha: właśnie dajesz świadectwo swojej świadomości braku zrozumienia bezpieczeństwa na drodze i z czego ona wynika oraz dla mnie jest pewne, że mało jeździsz.
Bo to działa tak... Jeśli przechodzisz koło remontowanego budynku i cegła spadnie ci na głowę to kogo obwiniasz za wypadek? Ekipę która nie zabezpieczyła dostatecznie budowy czy siebie za brak uwagi
@Antybristler: no bo dziury, to jest jakieś tam niezamierzone, ale narzędzie w ramach uspokajania ruchu.
Mamy #!$%@?ą hierarchię dróg, mamy wielopasmowe drogi z przejściami dla pieszych. Jak dasz komuś długi i prosty pas asfaltu szerokości 4 metrów i postawisz ograniczenie do 30, to prędzej niż później ktoś tam pojedzie 120.
@kuraku: wywołał
#falszywyrozowypasek