Aktywne Wpisy
AbaddonLincoln +45
28 724 + 15 = 28 739
Chyba uratowałem serniczek ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#rowerowyrownik #wykopscottclub #gravel
Chyba uratowałem serniczek ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#rowerowyrownik #wykopscottclub #gravel
Panitsch +2176
Podobnie jak w zeszłym roku wypłacam 1 złoty z wośp za każdego plusa pod tym postem. Zapraszam do plusowania, każdy plus się liczy. Nic cię to nie kosztuje, a pomagasz. Czas do jutra do 20:00.
#wosp
#wosp
Mniejsza siła tarcia to mniejsze zużycie energii elektrycznej i tańsza eksploatacja.
#kolej #technologia #fizyka #nauka
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@Rene102:
Idź do sklepu, nasmaruj koła wózka smarem i powiedz jeszcze raz, że lżej jedzie.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
1. opór powietrza
2. nieprzystosowanie linii kolejowych do skrzydeł (jak dwa oskrzydlone pociągi mogą się mijać?)
3. pantografy to część wymienna, która się zużywa, montowanie na nich skrzydeł to dodatkowy, niepotrzebny koszt
4. wystające elementy to dodatkowe niebezpieczeństwo zarówno dla maszynisty jak i pasażerów mijających pociągów
5. skrzydła pół metra nad dachem pociągu wprowadzą więcej zawirowań powietrza (czyli opór) niż samej siły nośnej
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
lepsze to, niż tarcie.
kwestia projektu, mogą być odpowiednio wkomponowane.
Obok, a nie na pantografach, zresztą te i tak byłyby niekorzystne do takich rzeczy - kwestia przenoszenia obciążeń, jeśliby te skrzydła miały być skuteczne, to obciążenia byłyby znaczne.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@Rene102: i wszystko jasne.
Komentarz usunięty przez autora Wpisu