Wpis z mikrobloga

Dzwoni kobieta z #vectra z ofertą handlową (klasyk: rzekoma lokalna modernizacja sieci, za ciężkie pieniądze będziemy udawać że podnosimy przepustowość) i sadzi takie teksty przedstawiając ją:

- (...) czyli umawiamy technika, który wymieni też modem na takich warunkach, tak?
- (...) rozumiem, że akcepuje Pan te warunki?
- (...) naturalnie zgadza się Pan na te zmiany?

Baba kompletnie ignoruje co się do niej mówi - po każdym pytaniu mówię, że nie jestem zainteresowany, a ona od nowa. Za trzecim razem się rozłączyłem bo pomyślałem, że to jakiś bot, ale później napisałem do supportu i potwierdzili, że to ich numer, i że to faktycznie człowiek.

UOKIK chyba powinien zacząć robić im koło dupy za takie praktyki. Trafi na jakiegoś pocziciwego dziadzinę, który zwyczajnie pod presją się zgodzi. Nawet ja w pewnym momencie przez to w jaki sposób franca formułowała pytania pomyślałem, że może to jakaś konieczna zmiana w umowie czy coś, a nie tylko gówniana oferta handlowa ehh ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#internet #marketing #vectra #telemarketing #callcenter
  • 3
  • Odpowiedz
@lootenantdan: ostatnio miałem przyjemność rozmowy ze sprzedawcą z t-mobile

- dzień dobry, mam telefonik dla pana w ofercie specjalnej
- dziękuję, mam już dobry telefon, nie potrzebuję
- to może internecik, jakiś światłowodzik? mamy 300 mbit za 90 zł
- dziękuję, mam 500 mbit za 70 zł
- to może laptop? (oczywiście jakiś stary, przepłacony strup)
- nie dzięki
- to chociaż tablet? mamy super promocję
- no dobra ile
-
  • Odpowiedz
@Iskaryota: Pewnie dzwonił jakiś studenciak na zleceniu i chce po prostu wyrobić target w miesiącu. Nie, żebym go bronił, ale dla niego jesteś tylko numerem i szansą na premię na koniec miesiąca.
  • Odpowiedz
@lootenantdan: Nie rozumiem po co z nimi rozmawiacie. Nie szkoda wam czasu czy jak? Mówi się: nie, dziękuję (jak ktoś chce być uprzejmy, jak nie, to można ostrzej, albo nic nie powiedzieć) i odkłada się słuchawkę.
  • Odpowiedz