Wpis z mikrobloga

@smilealittlebit przecież strefa wchodzi w tym roku i odnosiłem się do tego roku i najgorszym przypadku posiadania auta po marcu 2023, ale pewnie jest tak że większość mieszkańców dotknie to za dwa lata, więc sobie dodaj dwa jak ci tak to przeszkadza
  • Odpowiedz
@Docent_Jan_Mula: >"najgorszym przypadku posiadania auta po marcu 2023"

Ustawa o SCT w obecnej formie pojawiła się w roku 2022. Jeżeli ktoś, wiedząc, że jest plan wprowadzenia SCT w życie (i jej wymogi były już wtedy znane), kupił sobie auto niespełniające tych wymogów, i czekał z rejestracją do marca lub kwietnia, to jest sam sobie winien, gdyż padł ofiarą własnej głupoty.
  • Odpowiedz
A wystarczy się rozejrzeć po ulicach, ile zeżartych przez rdzę gruzów jest na ulicach


@francoisinho: a to myślisz że ludzie hobbystycznie kupują te stare auta? xD
  • Odpowiedz
@Docent_Jan_Mula: "ludzie nie mają innego wyjścia" - nie mieli czasu zarejestrować samochodu od listopada 2022 do 1 marca 2023 roku? #!$%@?, nie róbmy kurtyzany z logiki. zawsze wymyślacie jakieś #!$%@? nieprawdopodobne scenariusze, żeby je podpasować do własnej tezy.

miasto też się nie popisało z konsultacjami i informowaniem


jak ktoś nie chce przeczytać ustawy, to choćby skały srały, to jej nie przeczyta i zaczerpie informacje z jakiegoś tiktota czy innego ścieku. ten
  • Odpowiedz
myślę, że potrzebne są systemowe rozwiązania, by eliminować gruzy z ulic


@francoisinho: tak, są potrzebne systemowe rozwiązania
Jak właśnie rozwój komunikacji miejskiej - przypominam że większość PKSów padła
Budowa parkingów Park&Ride przy węzłach przesiadkowych - po #!$%@? budować taki parking jeśli nie można do niego dojechać?
Zmniejszanie cen biletów - aktualnie taniej wychodzi zamówić Ubera/Bolta niż jechać w dwie dorosłe osoby komunikacją miejską

Do tego oczywiście zakaz palenia paliwami stałymi, po
  • Odpowiedz
@Docent_Jan_Mula:

tak panie wyjątkowy tylko ty czytałeś


skoro przeczytanie ustawy oznacza, że jestem wyjątkowy, to tak, jestem wyjątkowy i nie rozumiem dlaczego miałby to być jakiś zarzut w moją stronę. sam sobie wystawiasz negatywne świadectwo.

dlaczego nie wspomnisz że w uchwale sejmiku przez którą Kraków wprowadził SCT


bo mnie to nie interesuje? omawiam SCT w formie, która miała zostać wprowadzona (i zapewne będzie teraz). to, co miało się w SCT znaleźć,
  • Odpowiedz
  • 4
@francoisinho bo jest to dyskryminacja czysta? Plus jak lżej zobacz na wiek aut w mieście połowa to crossovery w lisingu. Koreczki jak były tak będą bo zamiast ulice poszerzać to się je zwęża do jednego pasa albo #!$%@? bus pas. Dobrym przykładem jest Dunikowskiego w stronę ronda Hipokratesa gdzie korków nie były zawzięli są. To jest ten debilny italian style który tylko tworzy korki. Ale gdzie szukać logiki jak paskudne skrajne lewactwo
  • Odpowiedz