Wpis z mikrobloga

@ShineLow: z W3 to jakoś dziwnie było pamietam. Pierwszy trailer wyglądał jak gra z 9 generacji albo i 10, na która zreszta jeszcze poczekamy kilka lat licząc od dzisiaj. Następne materiały wyglądały jak jakieś gówno z plasteliny i finalnie gra wyszła z piękna grafika, ale dorównała 1 trailerowi dopiero po kilku latach pracy moderow i wgraniu 2137 shaderów.
  • Odpowiedz
@ProwojMiliten: Przeciez to cryengine 3. Grafika w miarę, ale mimika twarzy odstaje. Hellblade z 2017 na UE4 miała fenomenalna mimikę twarzy, która do dziś robi wrażenie.
  • Odpowiedz
@Micro-Jet: Kurczę, to trochę słabo. Byłem pewien, że jedynka działa się kilka lat przed rozpoczęciem wojen husyckich. Okazuje się, że to aż 16 lat, to znaczy, że może w 4 części doczekamy się walk u boku Żiżki.
Mimo wszystko, jestem nadal podjarany. Henryk to zajebisty typunio i ciężko go nie lubić.
  • Odpowiedz
@ProwojMiliten: mój laptopowy gtx 1050 już przy jedynce się krztusił ( ͡° ʖ̯ ͡°), ale i to nie przeszkodziło mi w skończeniu gry i dlcków i wymaxowaniu większości skilli na 20 poziom ( ͡° ͜ʖ ͡°). Trzeba w końcu kupić nowy sprzęt dla tego cuda
  • Odpowiedz
@ProwojMiliten: ahhh, brakuje mi tego drewna w walce :D
ale grafika była przednia, mam takie samo zdanie jak @Niukron. W ogóle puszcze i inne tropiki to każdy debil z asset storem potrafi zrobić, bo kto w rzeczywistości widział takie lasy. Za to weź dobrze przedstaw europejskie lasy, pola etc., które widział prawie każdy. Wiedźmin to robił w miarę dobrze (mmm kosodrzewina, brzozy), za to KCD świetnie.
  • Odpowiedz