Wpis z mikrobloga

#wykrywaczmetalu #poszukiwacze #detektorysci
Cześć. Od kilku miesięcy latam sobie z moim pierwszym wykrywaczem - Quest x10 Pro.
Conieco udało się znaleźć i wkręciłem się w to hobby.

Chciałbym conieco ulepszyć sprzęt. Widziałem że ludzie często zmieniają cewki. Do tego modelu widziałem cewkę Black Dog.
Czy taka cewka dużo zmieni w pracy z tym wykrywaczem? Jest sens w to zainwestować?

Drugie pytanie przy okazji. Nie mam za dużo doświadczenia. Mam mega stare siedlisko do przejrzenia. Wstępnie byłem już tam i napotkałem problem - masa gwoździ, kapsli i tego typu dupereli.
Kolega często pokazywał mi że znajdował tam stare niemieckie monety z 39/40r. Podczas zgrabiania liści.
Jest szansa ustawić tego Questa tak by piszczał mi tylko na tego typu monetki i inne ciekawsze fanty?
  • 7
  • Odpowiedz
  • 1
@XXX_Boris_Gromow_24cm_XXX: mój x10 ma dyskryminacje tylko pytanie które obszary wyciąć aby szukać fajnych rzeczy. Może ktoś użytkuje i zna ten sprzęt jak własną kieszeń.

Jaka wykrywka do powiedzmy 2-2.5 zamiast Questa x10pro
  • Odpowiedz
@Bambrx to dyskryminacją napewno możesz wyciąć zakres żelaza, nie wiem jak tam wygląda zakres q10 ale zazwyczaj żelazo jest od minusa30/90(zależy od wykrywki) do 0, w instrukcji napewno pisze. A co do innej wykrywkicto tegocjest multum, używane rutusy w tej cenie to napewno atrex a miże i versa, nie wiem czy bys gdzieś deusa 1 wyhaczył, nokta legenda może, minelaba 600? To już są takie wykrywacze naprawde dobre, z dużą możliwością regulacji
  • Odpowiedz
@Bambrx: Jak masz płacić prawie 700zł za cewkę, to lepiej sprzedać wykrywacz i kupić już coś używanego z wyższej półki, gdzie i cewki nie musisz dokupować. Jeśli oczywiście chcesz się bawić na poważniej i masz na to czas, lub nie szkoda ci kasy. Do tej kwoty 2,5k to np. Rutus Atrex, albo trochę prostszy Argo NE (nowych nie ma, używkę dostaniesz za jakieś 1800zł).
  • Odpowiedz
  • 0