Aktywne Wpisy
spreparowany +126
Mimo fajnych walk i dobrej rozrywki największy plus Bitej Śmietanki to brak mś#!$%@? i dodanie Filipa, jeszcze z czasów komentatorki lola fajnie się go słuchało, budował fajne emocje #famemma
AutorBezWeny +1
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Oryginalny a320 daje mi możliwość w każdym momencie załączyć/wyłączyć managed mode na wysokości (pojawia się kropka), ale samolot w ogóle się jej nie trzymał mimo że waypointy w flight planie je miały).
Na tym od flybywire ten managed mode praktycznie w ogóle się nie dał załączyć, chyba raz czy dwa załączyłem go przypadkiem bo pokrętło nie reagowało na wciśnięcie (zmieniłem nawet accessability na legacy, ale dalej lipa), ale da się za to bez problemu włączyć ten managed mode na prędkości i kierunku.
Nie wiem już co robię nie tak, dzisiaj rano na szybko ogarnąłem konfig tego domyślnego a320, włączyłem wszystko w managed mode i o ile kierunek i prędkość była zarządzana przez autopilot to wysokość po osiągnięciu flight level ju nie.
Teraz już sam nie wiem czy coś źle konfiguruję czy po prostu jest jakiś błąd i tyle.
#msfs
Nie do końca rozumiem co oznacza że po
Zresztą wczoraj miałem w ogóle jakiś dziwny problem na a320 od flybywire, bo w pewnym momencie po rozłączeniu autopilota nie umiałem już go w ogóle załączyć,
@imo0mfg: Nie do końca. Autopilot zawsze bierze wysokość z FCU (bez wyjątku). Managed mode w trybach CLB i DES (widoczna kropka) oznacza mniej więcej tyle co "wznoś, obniżaj do poziomu FL180 z uwagą na constrainty wysokości zdefiniowane
CLB: https://docs.flybywiresim.com/pilots-corner/advanced-guides/flight-guidance/vertical-guidance/managed-modes/#clb-climb
OP CLB: https://docs.flybywiresim.com/pilots-corner/advanced-guides/flight-guidance/vertical-guidance/selected-modes/
To jest trochę nieintuicyjne w porównaniu z zarządzaniem prędkością i lnav. Wszelkie wyliczone wysokości w danych waypointach w FPL to jest tylko profil wg któego samolot będzie obniżał/wznosił w managed mode, ale zawsze warunkiem jest zmiana wysokości na FCU.
Natomiast consrainty to jeszcze coś innego i wynikają z chartsów, czyli np. jeśli w punkcie GOSAK jest constraint że musisz być powyżej 5000ft i