Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich. Zabrałem się za gamedev i od jakiegoś czasu dłubałem przy prostym Endless Runerze.
Aktualnie projekt zmierza ku końcowi. Pozostały drobne szczegóły do poprawienia i gra w sumie jest kompletna. Dodaje film jak to aktualnie wszytko wygląda, na dniach jeśli się uda wypuszczę finalnego builda, jak ktoś będzie chciał zagrać, to zawołam w następnym wpisie. Po tej gierce zabiorę się za nowy bardziej ambitny projekt i za jakiś czas, być może pójdę w RTSy, ale to już pewnie na Unrealu.
A na razie dzielę się tym co mam ( ͡° ͜ʖ ͡°) "t ain't much, but it's honest work"

#gry #hobby #programowanie #unity3d #csharp
SharpCoder - Witam wszystkich. Zabrałem się za gamedev i od jakiegoś czasu dłubałem p...
  • 6
  • Odpowiedz
@SharpCoder: czcionka z nazwą gry nie pasuje do reszty oprawy i stylu gry ( z game over zresztą też), rozumiem że z każdym kilometrem gra przyspiesza o 10% i potem się już nie ogarnia i tylko klika spację? Szkoda że nie ma wyboru postaci.
  • Odpowiedz
  • 0
@Yawimaya: dokładnie tak ale to nie będzie 10%, bo to idzie od czasu czyli mniej więcej to będzie coś koło 5% od rozpoczęcia gry. Obiekty spawnują się losowo, także każde podejście to trochę inna szansa na wykręcenie wyniku. Inne postacie mogę dodać bo to nie problem, ale to już za jakiś czas bo chciałby skończyć ten projekt w końcu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Czyli tytuł gry i
  • Odpowiedz