Wpis z mikrobloga

@michu151: dlatego mówię, że zależy co definiujemy pod pojęciem offroadu xD

jak nie potrzebujesz samochodu z kołami 33 cale + i blokadami żeby przejechać, to większość wyjdzie podobnie
bo to czy się psuje czy nie, tak na prawdę jest odporność na takie modyfikacje xD
  • Odpowiedz
@michu151: jimniak poprzedniej generacji powinien się sprawdzić, jest mały lekki ma klasyczny układ napędowy i całkiem fajnie sobie radzi w terenie

tylko trzeba bardzo patrzeć na rdzę w nich, bo jak to japonia - lubi
  • Odpowiedz
@michu151 Grand Vitara 2, najlepiej benzyna bo diesel jak był zaniedbany to potem mogą być problemy (w sumie z każdym silnikiem tak jest). Są gotowe lifty 2 cale, można opony at mt założyć, reduktor jest, blokada międzyosiowa jest, sprawny system esp jest, dużo leśniczych, leśników, myśliwych tym jeździ. Do topienia po klamki to nie jest, ale do takich prac w lesie wystarczy. Możesz nawet bez wycinania nadkoli większe, prawie 30 cali koła
  • Odpowiedz
mowil ze wstyd tym z garazu wyjechac


@michu151: wstyd to kupić wypierdziane przez niemca auto używane. W ogóle pluję na ludzi, którzy kupując auto kierują się jak jakieś kobiety- bardziej tym, co pomyślą o nich sąsiedzi czy jak wygląda, a nie użytecznością, parametrami, funkcjonalnościami.
  • Odpowiedz
duster to byla pierwsza moja propozycja - mowil ze wstyd tym z garazu wyjechac :D


@michu151: to jak jest takim szlachcicem, to niech dołoży 200k do czegoś, czym nie jest wstyd wyjechać
  • Odpowiedz
@michu151: Niestety, ale taka prawda. Kiedys mialem jako sluzbowe te Dustery to jest taka porazka, ze szkoda gadac xD Ludzie chyba tylko kupuja to z tego wzgledu, ze marzy im sie nowy samochod, a z racji, ze jest stosunkowo tani to go biora xD
  • Odpowiedz
@michu151 jeep kJ. W tym budżecie kupi cukiereczka i jeszcze mu zostanie w ciul kasy. Według statystyk najmniej awaryjna terenówka. Najlepiej w opcji reduktora z full time, wtedy masz reduktor jak w typowej terenówce + dyferencjał między osiowy i śmiga po asfalcie 4x4
  • Odpowiedz
W ogóle pluję na ludzi, którzy kupując auto kierują się jak jakieś kobiety [...] czy jak wygląda, a nie [...]


@CXLV: A ci debile producenci, tyle wydają na studia projektowe ¯\(ツ)/¯ a tu wystarczy żeby auto było wygodne, praktyczne, sprawne, a wyglądać może jak Multipla albo pierwsze SsangYongi i sukces sprzedażowy murowany.... A nie...czekaj...
  • Odpowiedz