Wpis z mikrobloga

#zalando to jednak topka w temacie obsługi klienta.
Dzień świąteczny, godzina 20, odpowiedź na reklamację w 10 minut. Oczywiście rozpatrzone na korzyść klienta po jednej fotce.
Dodatkowym smaczkiem jest to, że sprzedaż przez partnera zalando.
Polskie sklepy, uczcie się! ()
#modameska #modadamska
  • 5
  • Odpowiedz
  • 2
w sumie 3 na 3 w ostatnich dwóch latach
1) Niebieski zamówił koszulkę pullbear; niedoskonałości w hafcie. Cena 80zł, zwrot 55. (no i oczywiście możemy odesłać i zwrócą resztę).
2)Kiedyś na zalandolounge miał podobnie: skaza na skórzanych botkach, mocno przesuszona skóra na noskach. 3 zdjęcia odpowiedź po dosłownie 5 minutach i załatwione. Cena 140zł, zwrot całkowity i buty zostają. Chyba ta ich własna marka, pier one (?) Mam fotkę jakie były botki
ewataewa - w sumie 3 na 3 w ostatnich dwóch latach
1) Niebieski zamówił koszulkę pull...

źródło: 20230110_105547-horz

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
@snx: edit .muszę być uczciwa, bo patrzę na faktury i u mnie nie było jednak tak 'na korzyść'/ buty +/- 170, zaproponowali 35zł, więc pewnie dlatego zwróciłam :)

PS. no i piszę o reklamacji zaraz po otrzymaniu paczki, nie po jakimś czasie użytkowania
ewataewa - @snx: edit .muszę być uczciwa, bo patrzę na faktury i u mnie nie było jedn...

źródło: 0-vert

Pobierz
  • Odpowiedz