Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Jestem programistą na bezrobociu, ale nie chcę już pracować w tej branży. Sama wizja udziału w rozmowach kwalifikacyjnych sprawia, że chce mi się rzygać (a nie ma tych rozmów jakoś dużo...). Nie lubię tego. Potrzebuję więcej kontaktu z ludźmi zamiast ciągłego siedzenia przed komputerem. Jednak problem polega na tym, że nie mam kompletnie żadnego pomysłu co ze sobą zrobić. Mam analityczny umysł, 5 lat doświadczenia w IT, wcześniej grafika komputerowa, brak formalnego wykształcenia. Jakie inne branże mogą być zainteresowane kimś po IT? Poszedłbym na Ubera, ale mam małe doświadczenie za kierownicą... Może coś fizycznego, ale w czym byłaby szansa na rozwój? Nie wiem co robić... Z jednej strony jestem niegłupi, szybko się uczę i mam wrażenie, że w wielu miejscach bym sobie poradził, ale skąd potencjalny pracodawca miałby o tym wiedzieć skoro na podstawie CV stwierdza, że nie pasuję na dane stanowisko. Nie pasuję do tego rynku pracy...

#programowanie #programista15k #it #pracait #pracbaza #praca



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 20
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Kiedyś gościu montował mi router i czekaliśmy na update softu, troche pogadałem i opowiadał że kiedyś pracował jako programista ale ta praca nie była dla niego ciągle wypalony etc, zaczął pracować w sieciach komputerowych i jeździ se po swoim mieście montując internet, gada z ludźmi coś tam dotyka branży a i pieniądz dla specjalisty jest okej (nie jest to programista 15k wiadomo)
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Mam ten Sam problem. Stricte Jako dev juz 6 rok, i coraz mniejsza motywacja, i coraz bardziej zaczyna się to robić męczące. Nawet jakbym jeździł do biura to nie ma z kim tam pogadać za bardzo.