Wpis z mikrobloga

@Odmieniecc: jeśli chodzi o Mitsubishi to jeśli znajdziesz zadbanego Lancera bez rdzy i go zakonserwujesz to nie masz się czego obawiać. Ostatnio miałem perełkę 2009 rok niecałe 80k przebiegu, samochód jak nówka. U nas na warsztacie konserwujemy spód preparatem na bazie wosku a nie jakimś Bitexem gównianym. Oczywiście uprzednio spód trzeba dobrze wyczyścić, aby preparat nie odpadł. Po tym masz pewność, że nic nie będzie rdzewieć. Koszt takiej konserwacji to około
@Odmieniecc: nie da się tego stwierdzic bez testu polegającego na tym, że weźmiesz wszystkie takie nowe samochody i będziesz je użytkował w takich samych warunkach przez 25-30 lat.

Warunki w jakich porusza się czy stoi auta mają tak ogromny wpływ że ten sam model samochodu, jeden przerdzewieje do stopnia dziury w podłodze po 27 latach a inny po 35 dalej będzie zdrowy. duża rozbieżność. Inny model po 18 latach idzie na
@r5678 Nie wiem z jakiej choinki się urwałeś, ale "2009 rok i stan blacharski salon, żadnej rdzy?" XDDD Mówimy o PIĘTNASTOLETNIM aucie, a jak ktoś nowego nie zakonserwował dodatkowo od razu (a 99% ludzi tego nie robi), to rdza jest już w pięcioletnim aucie, chyba, że auto było absolutnie nie jeżdżone w zimę i w deszczu i było zlotową zabawką tylko.
@ZlodziejBilonownic: Tak dokładnie, 2009 ma być stan blacharski salon. To zaledwie 15 letnie auto. na 15 letnich chcesz widzieć jakąś rdze? XD to nawet przy 18 letnich można kręcić nosem na rdze. W sumie to nigdy nie zdarzyło mi się kupić auta 18 lat lub młodszego które miało by rdze. pomijając jak coś było uszkodzone przez kogoś i wyszło.
@r5678: Ty naprawdę jesteś jakiś odklejony... Przy 18-latku kręcić nosem na rdzę? Potem tacy przyjeżdżają oglądać dwudziestoletniego grata za 5 tysięcy i oczekują, że będzie w stanie nówki z salonu za 105 tysięcy xD Sam mam 22-letnie auto "w ocynku" i nie jest żadną tajemnicą, że progi w tym modelu (Peugeot 406) znikają szybciej niż wypłata rasowego alkoholika. A z resztą, sami producenci aut zakładają "odporność korozyjną" w przedziale 8-12 lat,
@ZlodziejBilonownic: A kto oczekuje nówki to niech sobie oczekuje. Ja do tych ludzi się nie zaliczam.
Nie miałem nigdy problemów aby kupić 18 letnie auto bez rdzy. więc skoro się da to dlaczego mam nie kręcić nosem na takie które rdze mają?

Oczywiście po latach ta rdza zaraz wychodzi. obecnie mam dwa 24 letniego opla to jego już zaczyna mocniej chrupać i do 30 nie dociągnie, ale przy tym zawsze coś