Aktywne Wpisy
Ryneczek +13
Skąd takie negatywne opinie o szeregowcach/bliźniakach na wykopie? Najczęściej powtarzanym hasłem jest "łączy wady mieszkania w domu i bloku". A jakieś konkrety?
że brak prywatności w ogrodzie? no w bloku nie masz nawet okazji na własną ziemię
że na tarasie słyszysz sąsiada? na balkonie w bloku też, plus sąsiadów jest znacznie więcej (po bokach i nad tobą) plus taras ma średnio te 15-20 metrów i jest znacznie większy niż standardowy balkon
że
że brak prywatności w ogrodzie? no w bloku nie masz nawet okazji na własną ziemię
że na tarasie słyszysz sąsiada? na balkonie w bloku też, plus sąsiadów jest znacznie więcej (po bokach i nad tobą) plus taras ma średnio te 15-20 metrów i jest znacznie większy niż standardowy balkon
że
marian-stefan +125
Od samego początku mam problemy z moim Victusem 16 od HP kupionym w Euro. A to piszcząca cewka od podświetlenia klawiatury, a to port na karty, który nie blokuje karty w środku, a to klawiatura, która odbija się na matrycy bo nie ma gumek dookoła (w komputerze za 6500 lol). W historii 3 wyjazdów na serwis, RAZ coś zrobili... Zajebiście zrobili ( ͡º ͜ʖ͡º) Matryca, którą wymienili na nową miała martwy piksel na samym środku ekranu, wróciły klawisze odbite na matrycy to jeszcze doszło nierównomierne podświetlenie u dołu i szpary pomiędzy ramką a matrycą bo nieumiejętnie ją zamontowali ( ͡º ͜ʖ͡º) Port na karty też naprawiony - wymienili na nowy i już blokował karty, tylko że dało się ją wyciągnąć na luzie palcami. No felerny model jakiś. Z minimum 10 razy byłem w Euro i pytałem co dalej. Telefony na infolinię, chamska obsługa, podawanie numerów do serwisu i odpowiedź w słuchawce ,,podany numer nie istnieje". Ciągle powołują się na serwis, że to do należy decyzja czy produkt jest wadliwy czy nie. Mimo wad widocznych jak cholera ciągle go odsyłają i piszą, że urządzenie jest ,,sprawne" a jedyne co robią to albo robią tak, że jest gorzej albo nie robią nic. 3 serwisy i nic. Nie miałem już sporo czasu laptopa, czy to nauka czy praca. Byłem u powiatowego rzecznika praw konsumenta, kazał wysłać kolejny raz i niech u nich siedzi i żeby nie odbierać i się tym zajmie, gdzie kolejka do niego to około miesiąc. Gwarancja kończy się za około 2. Podpowie ktoś co robić dalej i jak z nimi rozmawiać, gdy ciągle odmawiają zwrotu pieniędzy mimo jednej wizyty w HP przez moją gwarancję i dwóch zgłaszanych przez Euro? Odmawiają zwrotu przez rękojmię(kupiony w 2022), bo serwis to serwis tamto. Serwis #!$%@? robi a Euro ma to w dupie i zlewa na każdym kroku. Jestem w kropce. Halp ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#rtveuroagd #hp #hpvictus #reklamacja #rekojmia #gwarancja #prawo #pomocy #zalesie