Wpis z mikrobloga

@Cykuzio: @StdPtr @A330 Z marketingowego punktu widzenia jest to jak najbardziej poprawna odpowiedź. Klienta nielojalnego (grożącego odejściem) i niezadowolonego z usług nie warto zatrzymywać na siłę, bo to generuje dodatkowe koszty w makroskali. Jeżeli klient sam chce zrezygnować z usług to droga wolna ¯\(ツ)/¯.
  • Odpowiedz
A jak może być inaczej? XD


@dr-proktor: No może być. Można go próbować zatrzymać na silę, co raczej widzi się w jakichś mikroprzedsiębiorstwach. Ale to rzadko kiedy przynosi zmianę
  • Odpowiedz
  • 18
silę, co raczej widzi się w jakichś


@simsakPL: Musisz poinformować Orange, play czy innych operatorów że tracą swój czas i pieniądze na klientów którzy ich informują że to ostatnia z nimi umowa a i tak dzwonią po kilka razy dziennie z super ofertami które zazwyczaj są gorsze niż te dla nowych.
  • Odpowiedz
Musisz poinformować Orange, play czy innych operatorów że tracą swój czas i pieniądze na klientów którzy ich informują że to ostatnia z nimi umowa a i tak dzwonią po kilka razy dziennie z super ofertami które zazwyczaj są gorsze niż te dla nowych.


@CH3j: przecież oni o tym wiedzą xD
  • Odpowiedz
@Cykuzio Naprawdę wystarczy napisać na FB że się myśli o wypowiedzeniu i już się firma ma odezwać?

Ja myślałem, że trzeba wypowiedzenie złożyć.

Tak na marginesie, to ciesze się, że agencja obsługująca FB banku nie ma dostępu do danych klienta
  • Odpowiedz