Wpis z mikrobloga

@Reichsmarschall: bmw, ponieważ nie wyobrażam sobie trasy na np. 1000km i robienia przymusowych postojów. Dodatkowo bałbym się jeździć na ogromnej baterii która nie wiadomo jak się zachowa podczas wypadku. wyglądowo nie siada mi tesla (niezależnie od modelu) puste wnętrze z jednym tabletem na środku na którym ziemia się biegi to nie dla mnie. I też w sumie moja okolica nie jest jeszcze na tyle rozwinięta, w najbliższym mieście 15km ode mnie
  • Odpowiedz
@Reichsmarschall:
nie lubie elektrykow z bateriami w obecnej formie, ale wybralbym Tesle S bo
4 drzwi, 50 cm dluzszy, jakies 20 cm szerszy, wiekszy rozstaw osi. no poprostu wiecej miejsca w srodku
wiekszy bagaznik
bedzie mozna nim wjezdzac do miasta bez obaw o jakies smieszne normy jewro666
lampy matrycowe ledy, aktywny tempomat + cala reszta rozwiazan ADAS
pewnie ma jeszcze lepsze przyspieszenie, ale mnie tam akurat osiagi nie jaraja.

no na
  • Odpowiedz
@cwlmod: Tak myślałem. Mowa o nowych egzemplarzach. Oddajesz takie M3 do odpowiedniego warsztatu i nagłośnienie oraz nawigację masz lepsze niż w Tesli, choć w takim M3 raczej słucha się silnika niż muzyki. ()
  • Odpowiedz
@Reichsmarschall:

Co w fabrycznie nowym egzemplarzu 20-letniego samochodu nie będzie chodzić jak nowe?


Jak będziesz mieć fabrycznie nowe M3 E46 to będziesz nim wyjeżdżać w niedzielę przy pięknej pogodzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
fabrycznie nowym egzemplarzu 20-letniego


@Reichsmarschall: Tym bardziej bym nie chciał, bo kosztowało by setki tysięcy złotych i byłbym się obicia go przez innych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Reichsmarschall tesla będzie traciła na wartości a BMW szczególnie w wersji csl będzie zyskiwało, kwestia tylko tego czy będziesz miał cierpliwość jeździć non stop do mechanika, nie mówię już o kasie bo wydając tyle na samo auto zakładam że naprawy za 20~30k co jakiś czas raczej nie zrobią na tobie wrażenia. Ogólnie stare m3 na daily to raczej średni pomysł ale szanuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Atreyu tu chodziło mi bardziej o skumulowane naprawy i ogólnie serwis eksploatacyjny
Sama wymiana tarcz i klocków to koszt rzędu 8k, serwis olejowy to akurat strzelam że około 3k a jeśli trzeba będzie wymienić olej w skrzyni to wyjdzie z 5k, komplet opon 265/30/19 to 4k+ do tego zaznaczę że to jest stare BMW i co chwilę coś padnie, a to trzeba będzie świece wymienić, a to przepływomierz czy termostat, a to
  • Odpowiedz
@czlowiekproso: dużych rzeczy nie robisz co roku. U mnie też jest 400 koni, też opony 265, a nie zdarzyło mi się bym na moją trójkę dał więcej niż 10k w rok mimo upalania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz