Aktywne Wpisy
DJRuraWydechowa +260
Kolejny z tych debili Need For Speed Kraków, albo Illegal Night, który nie używa mózgu.
Nocny wypadek na Zabłociu, ameba umysłowa niby żyje, bo strażacy wyciągnęli go i został przetransportowany do szpitala, ale w sumie samochód jest tak #!$%@?, że szczerze mam wątpiwości, czy przeżyje. W najlepszym wypadku będzie kaleką do końca życia, tyle że już nie umysłowym, a fizycznym.
#krakow
Nocny wypadek na Zabłociu, ameba umysłowa niby żyje, bo strażacy wyciągnęli go i został przetransportowany do szpitala, ale w sumie samochód jest tak #!$%@?, że szczerze mam wątpiwości, czy przeżyje. W najlepszym wypadku będzie kaleką do końca życia, tyle że już nie umysłowym, a fizycznym.
#krakow
Sleepypl +724
Laptop to Helios Neo 16
I9-13900hx
RTX 4070
16GB ram
#komputery #pcmasterrace
Z tego co udało mi się testować na ten moment to w 1080p, detale Medium RT off gierka działa i przycinki mniej więcej ustąpiły, ale
https://www.youtube.com/watch?v=kypFcmgDFdc
Wez moze zoptymalizuj samego windowsa, powylacza jakies syfy. To *raczej* nie ma prawa sie tak zachowywac.
@XNiemcu: to znaczy że jest jakiś bottleneck, w niższej rozdzielczości jeden z podzespołów ogranicza drugi, który się nudzi.
Zwykle w 95% gier zasada jest taka:
Wyższa rozdzielczość typu 1440p/4K -> potrzebny słabszy procek
Niższa rozdzielczość typu 720/1080p -> potrzebny mocniejszy procek
Rozdzielczość: FHD
Detale: średnie
RT: OFF
Użycie procesora i grafiki: ~40%
FPS: ledwo zipie na średnio 50 klatkach. Z reguły jest w stanie dobić do 60fps, ale również potrafi spaść poniżej 50.
VRAM: 3-4gb.
Na 1440p sytuacja zmienia się mniej więcej w ten sposób że podbija się zużycie procka, grafiki i żre więcej vramu,
@XNiemcu: to jest bardzo ciekawe. O ile 50fps przy 1440p ultra + RT jest zrozumiałe, to taka sama ilość fps przy 1080p medium bez RT już jest co najmniej zastanawiajace.
Brak wzrostu fps przy schodzeniu z detalami
a tu znalazłem testy lapka z bardzo zbliżona konfiguracją.
https://www.youtube.com/watch?v=i8tFdgXfQ-c
najlepiej jakbys nawet dlss wyłaczył i porównywać będziemy jedynie prawilny raster.
widzę że masz MSI AB i OSD obcykane, to dorzuć tam framerate avg i framerate 1%, zbinduj sobie jakieś klawisze na benchmark/ begin recording i end recording. to ci policzy średnią a i będzie widać czy masz stuttery/dropy.
temperatury wyglądają ok.
na zużycie
Powiem szczerze że tak jak wczoraj skończyłem testy, puściłem tą grę na 1440p Ultra z DLSS i Frame Generatorem to już jest praktycznie grywalne. Czuję że bardzo sporadycznie coś chrupnie, ale przez znaczną większość czasu
Może w ustawieniach monitora masz 60hz
https://support.microsoft.com/en-us/windows/change-the-refresh-rate-on-your-monitor-in-windows-c8ea729e-0678-015c-c415-f806f04aae5a
@LisyBorsukiKunyJenotyWilkiRysie Ja pierdziele, trafiłem(chyba) (╥﹏╥) Nie mogłem odpuścić, wkur$ało mnie to codziennie że tyle hajsu za sprzęt wypuszczone w błoto i człowiek nawet nie może spokojnie pograć bo obraz rwie. I tak rozkopałem chyba 3/4 różnych opcji systemowych, nawet połowę już zapomniałem i będę musiał krok po kroku dochodzić do tego co pozmieniałem